Skontaktuj się z nami!

Reklama

To jest miejsce na Twoją reklamę

Kontakt

Tygodnik Regionalny 7 dni

Al. Wolności 22 lok. 12
42-217 Częstochowa

Redakcja

tel. 34 374 05 02
redakcja@7dni.com.pl
redakcja7dni@interia.pl

Biuro reklamy

tel. 34 374 05 02
kom. 512 044 894
marketing7dni@gmail.com
redakcja7dni@interia.pl

Edit Template

Opinie klientów. O co poprosić po ankiecie badania satysfakcji?

Wysyłasz swoim klientom ankiety badania satysfakcji? Jeśli tak, to świetnie. Nie? Koniecznie zacznij to robić. Prosta ankieta pozwala Ci nie tylko uzyskać dane demograficzne Twoich odbiorców, co zwiększy skuteczność Twoich reklam. Oprócz tego odsiewa osoby, które nie są zbyt zadowolone z Twoich usług. A wskazuje te, z którymi warto wejść w dalszą interakcję i poprosić je o wystawienie opinii Twojej firmie.By prośba była skuteczna, wystarczy dodać do niej szybki link do Twojego profilu w Google. Możesz jednak zrobić o wiele więcej, by szybko poprawić swoją pozycję w wynikach wyszukiwania właśnie za pomocą opinii. Sprawdź, jakie działania możesz podjąć.

Ocena wyrażona w gwiazdkach to absolutna podstawa

Zaznaczenie liczby gwiazdek pod Twoim profilem Google Moja Firma wpływa oczywiście na Twój sumaryczny wynik. A już samo to jest czynnikiem bardzo ważnym dla kolejnych osób, które chciałyby dokonać u Ciebie zakupu.

Gwiazdki możesz również wyświetlać w płatnych kampaniach reklamowych. Taki zabieg zwiększa konwersję, czyli współczynnik mówiący o tym, ile procent odbiorców reklamy wykonało czynność, do której ona zachęca. A to sprawia, że Twoje działania reklamowe są zdecydowanie tańsze, bo większa część odbiorców decyduje się na skorzystanie z Twojej oferty.

Poproś swoich klientów o zostawienie komentarza

Same gwiazdki to jednak za mało, by konsumenci Ci zaufali. W wielu z nich kryje się bowiem dusza detektywa, który pragnie sprawdzać to, co widzi na Twoim profilu. Jak to sprawdzają? Bynajmniej nie od razu zaglądają na Twoją stronę. Dopiero słowa Twoich poprzednich klientów mogą przekonać ich do podjęcia decyzji o zakupie. Dlatego po przeprowadzeniu ankiety wyślij do zadowolonych kupujących prośbę o wystawienie komentarza.

Gdy prosisz o ocenę, dostaniesz gwiazdki. Prosząc o komentarz, jasno sugerujesz, że przyda Ci się kilka słów od serca. Im więcej recenzji otrzymasz, tym większa szansa, że znajdą się w nich istotne słowa kluczowe. Zwykle są one powiązane z kategorią Twoich produktów lub usług. A to poprawia Twoją widoczność w wynikach wyszukiwania.

Spytaj, czy zechcą dodać do opinii zdjęcia

Chcesz wzmocnić efekt uzyskany za pomocą próśb o komentarz? Poproś klientów o opinie ze zdjęciem. Najprościej uzyskać takie recenzje w przypadku biznesów stacjonarnych. Prowadzisz restaurację? Postaw na wyróżniający się wystrój. Dodaj do tego światło, które wydobywa walory pomieszczenia na fotografii.

Jeśli działasz zdalnie, zadbaj o piękne opakowanie wszystkiego, co wysyłasz swoim klientom. Wystarczy, że kilka osób doda zdjęcie przesyłki pod Twoim profilem, by stworzyć efekt kuli śnieżnej. Kolejni klienci mogą chcieć się pochwalić fotografią, która zwiększy atrakcyjność Twojej wizytówki w social mediach.

Jakie narzędzia pomogą Ci w sprawnym pozyskiwaniu opinii?

Wszystkie powyższe wskazówki są przydatne. A jednocześnie trudno wprowadzić je w życie, gdy działasz samodzielnie. Im większy jest Twój biznes, im więcej klientów obsługujesz, tym więcej działań będzie trzeba wykonać. Co może doprowadzić Cię do wniosku, że nie warto poświęcać na to czasu Twojego i Twoich pracowników. Jeśli pójdziesz za tą myślą, nie wykorzystasz okazji na zdecydowane zwiększenie Twoich dochodów za pomocą opinii. Zamiast tego lepiej wykorzystać dobre narzędzia do automatyzacji.

Jakiś czas temu na rynku pojawiła się aplikacja do zarządzania opiniami, która pozwala zautomatyzować wiele związanych z nimi czynności. Wykorzystuje ona mechanizmy uczenia maszynowego, analizę semantyczną i big data. Zbiera wszystkie recenzje w jednym miejscu. Daje dostęp do zaawansowanej analityki. Układa w proste procesy pozyskiwanie opinii i odpowiadanie na nie. Pozwala poprawić swoje oceny, dając bardzo przydatne wskazówki i ułatwia działania SEO.

Aplikację znajdziesz na stronie RatingCaptain. Zajrzyj tam teraz i wypróbuj ją bez żadnych opłat.

Udostępnij:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Dołącz do nas!

Zapisz się do Newsletera

Udało się zasubskrybować! Ups! Coś poszło nie tak...
Archiwum gazety
Edit Template

Kontakt

Tygodnik Regionalny 7 dni

Al. Wolności 22 lok. 12
42-200 Częstochowa

Biuro reklamy

tel. 34 374 05 02
kom. 512 044 894
e-mail: marketing7dni@gmail.com
e-mail: redakcja7dni@interia.pl

 
Redakcja

tel. 34 374 05 02
e-mail: redakcja@7dni.com.pl
e-mail: redakcja7dni@interia.pl

Wydawca 7 dni

NEWS PRESS RENATA KLUCZNA
Al. Wolności 22 lok. 12
42-200 Częstochowa
NIP: 949-163-85-14
tel. 34/374-05-02
mail: redakcja@7dni.com.pl

Media społecznościowe

© 2023 Tygodnik Regionalny 7 dni
Skip to content