Skontaktuj się z nami!

Reklama

To jest miejsce na Twoją reklamę

Kontakt

Tygodnik Regionalny 7 dni

Al. Wolności 22 lok. 12
42-217 Częstochowa

Redakcja

tel. 34 374 05 02
redakcja@7dni.com.pl
redakcja7dni@interia.pl

Biuro reklamy

tel. 34 374 05 02
kom. 512 044 894
marketing7dni@gmail.com
redakcja7dni@interia.pl

Edit Template

Nowa infolinia dla podatników

3 czerwca 2024 roku śląska Krajowa Administracja Skarbowa rozpoczęła pilotaż jednego numeru telefonicznego dla wszystkich podatników z terenu województwa śląskiego.

Oznacza to, że dzwoniący nie połączą się z konkretnym urzędem skarbowym, jak do tej pory, tylko z obsługą infolinii. Pod numerem telefonu 22 / 460 59 96 klienci KAS uzyskają ogólną informację podatkową, spersonalizowane informacje (po potwierdzeniu tożsamości), jak również umówią wizytę w swojej skarbówce.

Testy infolinii to kolejny etap programu „Klient w centrum uwagi KAS”, który rozpoczął się 3 czerwca. Oprócz standardowych połączeń, klient będzie mógł wybrać połączenie z potwierdzeniem tożsamości poprzez telePIN i uzyskać indywidualne informacje, co dotychczas nie było możliwe przez telefon.

Informację podatkową i celną dla całego kraju nadal świadczy Krajowa Informacja Skarbowa.

KAS przetestuje dwa typy połączeń – standardowe oraz z potwierdzeniem tożsamości. Pilotaż nowej infolinii to kolejny krok w dążeniu administracji skarbowej do doskonalenia obsługi i zapewnienia wyższej jakości usług. Ma on za zadanie dostarczyć KAS informacji o potrzebach klientów oraz o najlepszych możliwych rozwiązaniach, które administracja skarbowa może wprowadzić w przyszłości w zakresie obsługi telefonicznej. Dlatego śląska KAS przeprasza za wszelkie możliwe niedogodności, które mogą wystąpić podczas działania jednego numeru. Dziękuje także za wyrozumiałość i cierpliwość w trakcie testów.

Podstawowe informacje o infolinii: numer telefonu 22 / 460 59 96, a koszt połączenia jak za połączenie lokalne lub według taryfy operatora.

Bez potwierdzenia tożsamości:
* Ogólna informacja podatkowo-celna,
* Możliwość rezerwacji terminu wizyty w urzędzie skarbowym, co skraca czas oczekiwania na obsługę.

Po potwierdzeniu tożsamości kodem telePIN z e-Urzędu Skarbowego:
* Indywidualna i właściwa miejscowo informacja podatkowo-celna.
* Informowanie o stanie realizacji nadpłaty z zeznań lub deklaracji podatkowych.
* Możliwość rezerwacji terminu wizyty w urzędzie skarbowym, co skraca czas oczekiwania na obsługę.

Ważne: klient samodzielnie ustawia kod telePIN po zalogowaniu się do e-Urzędu Skarbowego na stronie.

****

Obecnie większość spraw (zaświadczenie, umówienie wizyty, korespondencja w bieżących sprawach, informacja o mandatach drogowych itd.) podatnicy mogą załatwić online w e-Urzędzie Skarbowym na stronie.
Informacji podatkowych i celnych niezmiennie udziela Krajowa Informacja Skarbowa (KIS) pod numerami:
* telefon 22 / 330 03 30 (z telefonów komórkowych),
* telefon 801 055 055 (z telefonów stacjonarnych),
* telefon +48 22 / 330 03 30 (z zagranicy).

red.

Udostępnij:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Dołącz do nas!

Zapisz się do Newsletera

Udało się zasubskrybować! Ups! Coś poszło nie tak...
Archiwum gazety
Edit Template
Materiały audio
Materiały wideo

Kontakt

Tygodnik Regionalny 7 dni

Al. Wolności 22 lok. 12
42-200 Częstochowa

Biuro reklamy

tel. 34 374 05 02
kom. 512 044 894
e-mail: marketing7dni@gmail.com
e-mail: redakcja7dni@interia.pl

 
Redakcja

tel. 34 374 05 02
e-mail: redakcja@7dni.com.pl
e-mail: redakcja7dni@interia.pl

Wydawca 7 dni

NEWS PRESS RENATA KLUCZNA
Al. Wolności 22 lok. 12
42-200 Częstochowa
NIP: 949-163-85-14
tel. 34/374-05-02
mail: redakcja@7dni.com.pl

Media społecznościowe

© 2023 Tygodnik Regionalny 7 dni
Skip to content