Skontaktuj się z nami!

Reklama

To jest miejsce na Twoją reklamę

Kontakt

Tygodnik Regionalny 7 dni

Al. Wolności 22 lok. 12
42-217 Częstochowa

Redakcja

tel. 34 374 05 02
redakcja@7dni.com.pl
redakcja7dni@interia.pl

Biuro reklamy

tel. 34 374 05 02
kom. 512 044 894
marketing7dni@gmail.com
redakcja7dni@interia.pl

Edit Template

Zepsuta ławka, brak kosza na śmieci, brudny przystanek… – zgłoś przez aplikację

„Lepsza Częstochowa” to mobilna aplikacja, poprzez którą mieszkanki i mieszkańcy mogą zgłaszać usterki i problemy dotyczące przestrzeni publicznej. Wystarczy wybrać kategorię interwencji, zrobić zdjęcie, nacisnąć lokalizowanie i wysłać zgłoszenie.

Aplikacja jest dostępna w sklepach Google Play oraz Appstore. Korzystanie z aplikacji możliwe jest wyłącznie w trybie on-line, w związku z czym niezbędne jest posiadanie stałego dostępu do sieci Internet.

Aby dokonać zgłoszenia, trzeba wybrać daną kategorię, wykonać zdjęcie, zlokalizować i przesłać zgłoszenie. Trzeba pamiętać, że wymagające interwencji zjawiska powinny dotyczyć przestrzeni oraz mienia publicznego miasta Częstochowy, a nie prywatnych problemów i indywidualnych spraw. Zgłoszenia mogą być dokonywane w poniższych kategoriach (są przypisane do jednostki, która za nie odpowiada):
1)     autobusy i tramwaje;
2)     dewastacja mienia publicznego;
3)     dzikie wysypiska;
4)     koszenie,
5)     zamiatanie, odśnieżanie; się
6)     nieprawidłowe parkowanie pojazdów;
7)     opieka nad zwierzętami;
8)     organizacja ruchu drogowego;
9)     stan dróg i infrastruktury drogowej;
10)   utrzymanie czystości;
11)   zakłócanie porządku publicznego.

Z aplikacji można korzystać anonimowo – nie trzeba zakładać konta wystarczy autentyczny i poprawny adres e-mail. Aplikacja poprosi jedynie o pozwolenia na dostęp:
– do systemu powiadomień push, aby można było otrzymywać ostrzeżenia kryzysowe,
– magazynu zdjęć, aby móc dodać zdjęcie do systemu zgłaszania problemów,
– odbiornika GPS, aby pobrać precyzyjną lokalizację i ją przypisać.

Przyjęte zgłoszenie zostanie przekazane do właściwej jednostki organizacyjnej odpowiadającej merytorycznie za dany temat. Kierownik jednostki jest zobowiązany do niezwłocznego rozpatrzenia złożonego zgłoszenia, przy czym nieprecyzyjne bądź niezgodne ze stanem faktycznym określenie lokalizacji, może utrudnić lub uniemożliwić podjęcie skutecznych działań. Interesant – po złożeniu zgłoszenia i przyjęciu go przez daną jednostkę – otrzyma w tym zakresie informację zwrotną.

W przypadku dokonania zgłoszenia w kategorii innej niż przedstawiony opis sprawy lub tematyce innej niż wymieniona w aplikacji, za kwalifikację zgłoszenia oraz przekazanie do właściwej jednostki będzie odpowiedzialny wyznaczony pracownik, do którego to zgłoszenie zostało przekazane.

red.

Udostępnij:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Dołącz do nas!

Zapisz się do Newsletera

Udało się zasubskrybować! Ups! Coś poszło nie tak...
Archiwum gazety
Edit Template
Materiały audio
Materiały wideo

Kontakt

Tygodnik Regionalny 7 dni

Al. Wolności 22 lok. 12
42-200 Częstochowa

Biuro reklamy

tel. 34 374 05 02
kom. 512 044 894
e-mail: marketing7dni@gmail.com
e-mail: redakcja7dni@interia.pl

 
Redakcja

tel. 34 374 05 02
e-mail: redakcja@7dni.com.pl
e-mail: redakcja7dni@interia.pl

Wydawca 7 dni

NEWS PRESS RENATA KLUCZNA
Al. Wolności 22 lok. 12
42-200 Częstochowa
NIP: 949-163-85-14
tel. 34/374-05-02
mail: redakcja@7dni.com.pl

Media społecznościowe

© 2023 Tygodnik Regionalny 7 dni
Skip to content