Skontaktuj się z nami!

Reklama

To jest miejsce na Twoją reklamę

Kontakt

Tygodnik Regionalny 7 dni

Al. Wolności 22 lok. 12
42-217 Częstochowa

Redakcja

tel. 34 374 05 02
redakcja@7dni.com.pl
redakcja7dni@interia.pl

Biuro reklamy

tel. 34 374 05 02
kom. 512 044 894
marketing7dni@gmail.com
redakcja7dni@interia.pl

Edit Template

URODA: Wiosenne trendy

Podstawy mody w makijażu w tym sezonie nie uległy większym zmianom, jedynie jego detale i odcienie. Bazą dobrego make-up pozostają odpowiednio wyeksponowane oczy i wyraziste usta.

Informacji o najnowszych trendach w tej materii udzieliły nam specjalistki z branży kosmetycznej: pani Kasia z salonu w centrum oraz pani Iwona z gabinetu w Alejach.
Kocie oczy
W naszej kosmetyczce obligatoryjnie musi się znaleźć czarna kredka i mocny tusz. Wydłużona kreska na górnej powiece nada oku koci wyraz, potęgując siłę spojrzenia i kobiecą kokieterię. Rzęsy oczywiście długie, ale też gęste. W salonach kosmetycznych możemy nadrobić niedostatki natury i zagęścić rzęsy doklejanymi kępkami – nie musimy ich wówczas tuszować, a gęste i długie rzęsy utrzymają się przez 3 do 7 dni. Jeśli jednak chcemy mieć problem z głowy na dłużej, np. na 3 miesiące, wtedy musimy co jakiś czas dokonywać renowacji rzęs, tak jak w wypadku tipsów. A co z brwiami? Tu obserwujemy pewne zmiany. O ile wcześniej panowała moda na cieniutkie brwi, obecnie wraca na wybiegi ich naturalny układ przy minimalnej, kosmetycznej regulacji. Niestety, paniom, które przez depilację uległy modom wcześniejszych sezonów, trudno będzie odzyskać gęste i wyraziste brwi.
Różowe usta
Konturówki rzucamy w kąt, podobnie jak brązowe kolory szminek. Nie bójmy się ostrych kolorów, róż i czerwień są na topie (truskawka, brzoskwinia, wiśnia), choć – jak zauważa pani Kasia – na czerwień rzadko odważają się młode dziewczyny, jest on raczej domeną kobiet dojrzałych. W tej rywalizacji między różem a karminem zwycięża jednak ten pierwszy kolor. Z pierwszych stron gazet uśmiechają się do nas celebrytki z delikatnym różem na ustach i bez zarysowanych konturów, dzięki czemu wyglądają bardziej naturalnie. Zdaniem pani Iwony młode częstochowianki raczej unikają szminek, są zwolenniczkami błyszczyków, a jeżeli już decydują się na kolorowanie ust, wybierają barwy stonowane, np. beżowe. 
Permanentny makijaż
Salony kosmetyczne mają w swojej ofercie atrakcję w postaci permanentnego makijażu brwi, powiek lub ust. Dla kobiet zapracowanych i zabieganych stanowi on ciekawe rozwiązanie – zapewnia im dobry wygląd na co dzień i oszczędność czasu. W ten sposób można zagwarantować sobie trwałą poprawę defektów urody – wyregulować nierówne kontury ust czy brwi, zatuszować odbarwienia na ciele bądź wyretuszować blizny. Komfort estetyczny ma jednak swoją cenę – nie tylko ekonomiczną, ale również fizyczną. To zabieg inwazyjny, wykonywany jest za pomocą igły, musimy więc przygotować się na ból, pozabiegową opuchliznę i ryzyko infekcji. Tusz (do wyboru są różne kolory) wstrzykiwany jest pod naskórek, dlatego – podobnie jak przy wykonywaniu tatuażu – warto szukać specjalistów z certyfikatem, aby zapewnić sobie nie tylko dobrą jakość usługi, ale także w celu uniknięcia niebezpiecznych wirusów. Na trwały makijaż nie każdy jednak może sobie pozwolić – istnieją przeciwwskazania dla osób z chorobą nowotworową, zaawansowaną cukrzycą, kobiet w ciąży i karmiących piersią. Wykluczone są również osoby borykające się z opryszczką i infekcjami.
Lakiery do paznokci
Perłowe lakiery odstawiamy w kąt, kupujemy lakiery matowe, ale żywe: pomarańczowe, cyklamenowe, czerwone i czarne. Pani Katarzyna zaleca jednak ostrożność przy czarnych kolorach – osoby, które nie mają gładkiej powierzchni płytki nie powinny się na niego decydować, wygląda nieefektownie. Każdy chciałby mieć ładne paznokcie jak najdłużej. Sposobem na to są lakiery hybrydowe (połączenie lakieru z żelem), ale nie są one wskazane do słabych płytek. Bazują one na kwasie, który niszczy płytkę.
Jak malują się częstochowianki?
Nasze ekspertki są zgodne w ocenie: częstochowianki raczej unikają mocnego makijażu, ale z niego nie rezygnują. – Nigdy nie przychodzą do mojego salonu zaniedbane. Zawsze mają makijaż, ale nie określiłabym go jako wyzywający. Jest on najczęściej stonowany i opanowany – zauważa pani Katarzyna. – Dominuje makijaż podkreślający naturalne walory twarzy, elegancki, ale nie ostry – komentuje pani Iwona. – Dziewczyny preferują delikatny podkład w kolorze skóry, matujący – dodaje. Specjalistki rekomendują na policzki róż, który ożywia twarz kobiety w każdym wieku. Zauważają jednak, że młode kobiety jeszcze nieśmiało się na niego decydują – co innego kobiety biznesu, one częściej sięgają zarówno po cienie brązujące, jak i róż.  W każdym rodzaju makijażu trzeba jednak kierować się podstawowymi zasadami: najważniejsza jest dobra jakość kosmetyków, najlepiej wypróbowanych. Niezbędnikiem jest korektor i baza podkładowa. A trendy? Moda to jedna strona medalu – dobry makijaż powinien być dostosowany nie tylko do urody, ale też do wieku. To, że popularny staje się fioletowy cień do oczu, nie znaczy, że wszystkim będzie on do twarzy – podsumowuje pani Katarzyna.

Konkurs! Zdobądź kosmetyki marki PAESE

Nazwa marki pochodzi z języka włoskiego (oznacza ‘krainę’) i automatycznie przenosi nas w krainę elegancji i nasyconych barw w makijażu. O prestiżu marki PAESE świadczy wyróżnienie, jakim uhonorował ją magazyn „Twój Styl” – nagroda „Doskonałość Roku 2012” została jej przyznana w kategorii „Kosmetyki Polskie” za wysoką jakość oferowanych produktów do makijażu przy jednoczesnym zachowaniu ich niewygórowanej ceny. Oferta firmy jest bogata i każda zwolenniczka profesjonalnego, trwałego i naturalnego makijażu znajdzie w niej coś odpowiedniego dla siebie. Gdzie w Częstochowie możemy bezpośrednio zapoznać się z ofertą firmy PAESE? Zapraszamy do stoiska w Galerii Jurajskiej, w której dostępne są różnorakie promocje: np. za zakup dwóch lakierów bądź lakieru i odżywki dostaniemy w prezencie lakier zdobiący, za dwa cienie do powiek – kredkę do oczu, za zakupy powyżej 100zł – płyn micelarny. Dla naszych Czytelników mamy do rozdania cztery bony o wartości 100zł! Pierwszy z nich oddamy w tym tygodniu pierwszej osobie, która na adres redakcja7dni@interia.pl prześle prawidłową odpowiedź na pytanie: z jakiego języka wywodzi się nazwa marki PAESE?  

Udostępnij:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Dołącz do nas!

Zapisz się do Newsletera

Udało się zasubskrybować! Ups! Coś poszło nie tak...
Archiwum gazety
Edit Template
Materiały audio
Materiały wideo

Kontakt

Tygodnik Regionalny 7 dni

Al. Wolności 22 lok. 12
42-200 Częstochowa

Biuro reklamy

tel. 34 374 05 02
kom. 512 044 894
e-mail: marketing7dni@gmail.com
e-mail: redakcja7dni@interia.pl

 
Redakcja

tel. 34 374 05 02
e-mail: redakcja@7dni.com.pl
e-mail: redakcja7dni@interia.pl

Wydawca 7 dni

NEWS PRESS RENATA KLUCZNA
Al. Wolności 22 lok. 12
42-200 Częstochowa
NIP: 949-163-85-14
tel. 34/374-05-02
mail: redakcja@7dni.com.pl

Media społecznościowe

© 2023 Tygodnik Regionalny 7 dni
Skip to content