Skontaktuj się z nami!

Reklama

To jest miejsce na Twoją reklamę

Kontakt

Tygodnik Regionalny 7 dni

Al. Wolności 22 lok. 12
42-217 Częstochowa

Redakcja

tel. 34 374 05 02
redakcja@7dni.com.pl
redakcja7dni@interia.pl

Biuro reklamy

tel. 34 374 05 02
kom. 512 044 894
marketing7dni@gmail.com
redakcja7dni@interia.pl

Edit Template

Piłki zamiast komputerów

Monika Pyrek, Artur Siódmiak i Jerzy Dudek namawiają dzieci i dorosłych do tworzenia klubów sportowych Orange. By młodzież, zamiast grać w piłkę na telefonach komórkowych, pobiegała po boisku naprawdę, firma tworzy Kluby Sportowe Orange, które mają zachęcić do aktywności fizycznej i zapewnić wszechstronny rozwój zarówno motoryczny, jak i psychospołeczny.

Akcja ruszyła wczoraj, a zgłaszać się można do końca października. By założyć klub sportowy trzeba zebrać siedmiu członków, a w tym dwie osoby pełnoletnie. Orange zafunduje sprzęt sportowy szkolenia dla trenerów i profesjonalne programy treningowe i dietetyczne. Dodatkową motywacją dla młodych sportowców będą modne urządzenia monitorujące wysiłek i badające efekty treningu. Za pomocą tabletów będzie można porównywać wyniki zawodników z klubów w nawet oddalonych zakątkach Polski. Mamy nadzieję, że i w naszym regionie takie kluby powstaną i będą kuźnią młodych sportowych talentów

Według badań przeprowadzonych przez Orange 35% Polaków deklaruje, że ich dzieci interesują się sportem. Okazało się zarazem, że prawie w jednej czwartej (22%) powodem nieuczęszczania na zorganizowane zajęciach sportowe jest brak takiej możliwości w okolicy. Ponad połowa rodziców (53%), szczególnie w małych miejscowościach, chciałaby jednak, aby ich dzieci korzystały z tego typu zajęć. Wśród sposobów spędzania wolnego czasu przez dzieci najczęściej natomiast wskazywane jest oglądanie telewizji (63%) i spotkania ze znajomymi (60%).

 

Program stworzenia stu klubów sportowych koncentruje się głównie na pięciu dyscyplinach w zależności od zainteresowań uczestników oraz możliwości sezonowych – piłka ręczna, piłka siatkowa, koszykówka, piłka nożna, lekkoatletyka. Zostały one wybrane jako najpopularniejsze.

Inicjatywa ma zwrócić uwagę na konieczność inwestycji i promowania zróżnicowanych dziedzin sportu oraz zainspirować działające już ugrupowania sportowe, jak i społeczności lokalne do popularyzacji aktywności fizycznej wśród najmłodszych. Orange jako firma społecznie odpowiedzialna chce zaszczepić w lokalnych społecznościach przekonanie, że zaangażowanie w promocję inicjatyw sportowych może być korzystne nie tylko w kontekście rozwoju dyscyplin sportowych, lecz także w perspektywie kształcenia wśród najmłodszych umiejętności współdziałania, postawy otwartości, siły charakteru czy uczciwej rywalizacji, które w przyszłości pomogą im osiągnąć życiowy sukces.

 

Więcej na ten temat w pierwszy czwartek października w drukowanym wydaniu tygodnika „7 dni”.

Udostępnij:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Dołącz do nas!

Zapisz się do Newsletera

Udało się zasubskrybować! Ups! Coś poszło nie tak...
Archiwum gazety
Edit Template
Materiały audio
Materiały wideo

Kontakt

Tygodnik Regionalny 7 dni

Al. Wolności 22 lok. 12
42-200 Częstochowa

Biuro reklamy

tel. 34 374 05 02
kom. 512 044 894
e-mail: marketing7dni@gmail.com
e-mail: redakcja7dni@interia.pl

 
Redakcja

tel. 34 374 05 02
e-mail: redakcja@7dni.com.pl
e-mail: redakcja7dni@interia.pl

Wydawca 7 dni

NEWS PRESS RENATA KLUCZNA
Al. Wolności 22 lok. 12
42-200 Częstochowa
NIP: 949-163-85-14
tel. 34/374-05-02
mail: redakcja@7dni.com.pl

Media społecznościowe

© 2023 Tygodnik Regionalny 7 dni
Skip to content