Skontaktuj się z nami!

Reklama

To jest miejsce na Twoją reklamę

Kontakt

Tygodnik Regionalny 7 dni

Al. Wolności 22 lok. 12
42-217 Częstochowa

Redakcja

tel. 34 374 05 02
redakcja@7dni.com.pl
redakcja7dni@interia.pl

Biuro reklamy

tel. 34 374 05 02
kom. 512 044 894
marketing7dni@gmail.com
redakcja7dni@interia.pl

Edit Template

Myszkowscy kandydaci na burmistrza

Wyścig wyborczy o wygodne fotele samorządowców- dopiero przed nami. Co więcej, prowadzenie kampanii wyborczej jest niezgodne z prawem. O terminie zadecyduje prezes Rady Ministrów pod koniec sierpnia- z początkiem września. Nie przeszkadza to jednak przyszłym samorządowcom prowadzić tzw. kampanii informacyjnej.

Myszków podobnie jak pozostałe gminy naszego regionu ma już do czynienia z lawiną obietnic i zapewnień kandydatów na burmistrza. Prezentujemy najważniejszych, tych, którzy w najbliższych wyborach mają największe szanse przejąć władzę w stolicy powiatu.

Eugeniusz Bugaj

Kandydat, znany od wielu wielu lat głównie jako dyrektor szkoły – najpierw podstawówki, obecnie zawodówki, bywa kojarzony wielobarwnie, nie zawsze pozytywnie. Kiedyś prowadził mały biznes- pralnię chemiczną, w 2003 roku zamknął działalność, obejmując funkcję szefa placówki oświatowej. Bugaj obecnie jest członkiem Rady Miasta. Partyjni koledzy kandydata na burmistrza (Bugaj był jeszcze rok temu w SLD) ulegają podszeptom, jakoby kandydat nie był bez skazy, co wywołuje w samym zainteresowanym ostrą reakcję – odszedł z szeregów Sojuszu. Teraz wydaje się osamotniony, gdyż jego była partia weszła w komitywę ze sławnym w mieście biznesmenem i oficjalnie poparła jego kandydaturę na fotel głowy Myszkowa. Bugaj zapowiada akcję wielkiego sprzątania, mówiąc, że priorytetową sprawą dla niego jako burmistrza byłaby poprawa zaniechań po poprzednikach.

Sławomir Janas

Legitymuje się długoletnią pracą w myszkowskim samorządzie, a więc jak twierdzi, doskonałą znajomością bieżących problemów miasta. – Wiem, w jakim kierunku powinien pójść Myszków – mówi kandydat na burmistrza, Sławomir Janas. Jako jeden z bardziej zagorzałych przeciwników polityki prowadzonej przez obecnego burmistrza, wydaje się mieć nadzieję zdobyć serca mieszkańców niezadowolonych z działań Romaniuka. Sondaże jednak są bezlitosne. Sławomir Janas znajduje się na szarym końcu listy kandydatów do fotela głowy miasta Myszkowa. Sprawia jednak wrażenie niepoprawnego optymisty i człowieka głębokiej wiary, kandydując mimo wszystko. – Ufam, że spełni się twierdzenie zawarte w Biblii, że ostatni będą pierwszymi – twierdzi Janas.
Posługuje się wielkim hasłem poprawy sytuacji na rynku pracy, bowiem to główna bolączka społeczności zamieszkującej powiat myszkowski. Głosi, że przede wszystkim chodzi mu o człowieka – mieszkańca. Chce bowiem sprawić, by w Myszkowie dobrze się mieszkało. – Postawić na dobre szkolnictwo, wybudować obwodnicę, która odciążyłaby centrum miasta, polepszyć jakość mieszkania w Myszkowie, dobrze poprowadzić losami myszkowskiej kopalni, wokół której w przyszłości mogłoby rozwijać się życie miasta. Uważam, że to główne kwestie, którymi powinien zająć się burmistrz – zapowiada Janas.

Wojciech ??ubianka

Z jego twarzą mieszkańcy stykają się co najmniej raz w miesiącu, opłacając rachunki za mieszkanie. Portret ??ubianki widnieje na okładce książeczki mieszkaniowej. Jego kandydaturę poparło SLD, za co żal do partii mają inni kandydaci związani z Sojuszem. Wydaje się, że partia postawiła na jednostkę, którą uznała za silną, z dużymi pieniędzmi. Mówi się, że SLD marzy o kandydacie, który mógłby rządzić miastem dłużej – przez dwie, a nawet trzy kadencje. Taki burmistrz miałby ponoć zaprowadzić w mieście zmiany zgodne z programem lewicy.
Postać ??ubianki silnie promowana jest też przez lokalne media, co również wywołuje rozgoryczenie wielu z obecnych kandydatów na burmistrza. Mają pretensje do mediów o popieranie ??ubianki, człowieka, który na scenie Myszkowa pojawił się niedawno. Nastroje gminne sugerują, że w grę wchodzą tu pieniądze biznesu, a kandydat po prostu ubił interes z lokalnymi mediami. Sam zainteresowany traktuje tę współpracę jako sposób na powiadomienie mieszkańców o jego zamiarach startowania w wyścigu o fotel burmistrza i nie widzi nic złego w „dotowaniu” rodzimej prasy.
??ubianka przyznaje, że nie ma samorządowego doświadczenia, ale doskonale radzi sobie w biznesie i zarządzaniu. Mają to być argumenty potwierdzające, że dobrze będzie prowadzić polityką miasta. Kandydaci, którzy od lat pracują w samorządzie zastanawiają się, dlaczego osoba, która odniosła sukces w biznesie, chce burzyć swój spokój, wstępując w szeregi władz miejskich. Niektórzy sugerują, że dopuszczenie ??ubianki do władzy będzie miało wpływ na interesy jego obecnej firmy. Pojawiają się porównania ??ubianki do Stana Tymińskiego (kanadyjski biznesmen pochodzenia polskiego, kandydował na prezydenta RP w roku 1990 i 2005) – osoby znikąd, nie mającej styczności z polityką, ale zyskującej poparcie społeczeństwa przez wykorzystanie panujących nastrojów.

Barbara Pstrowska

Większość myszkowian kupuje pasmanterię w „Sezamie”, który to budynek jest stałym elementem krajobrazu miasta. Od niedawna mieszkańcy zaznajamiają się z twarzą właścicielki, którą można oglądać na bilbordach. Wszystko za sprawą kandydatury Barbary Pstrowskiej na burmistrza Myszkowa. Kandydatka skupiła wokół siebie grupę mieszkańców, tworząc stowarzyszenie o wspaniałomyślnej nazwie „Lepszy Myszków”. Niewątpliwym atutem Pstrowskiej jest jej funkcjonowanie na rynku myszkowskim od blisko 30 lat, przez co ma z mieszkańcami bezpośredni kontakt na co dzień i ci dobrze kojarzą jej nazwisko. Oponenci zarzucają jej jednak, że – choć tyle lat działa w biznesie – to nie ma pojęcia o pracy samorządowca. A ta diametralnie różni się od prowadzenia własnej działalności. Inni kandydaci, którzy od lat związani są z myszkowskim samorządem, podkreślają, że będąc właścicielem prywatnej firmy, kieruje się postawą władczą. Natomiast burmistrz musi wykazać się ogromnym wyczuciem i gotowością do kompromisów. Sugerują w ten sposób, że Pstrowska zamiast współpracować z miastem, będzie starała się narzucić mu własne rządy, bez dyskusji. – Myszków już jakiś czas temu jako miasto przestał żyć. Chcemy to zmienić, budując Lepszy Myszków w oparciu o wiedzę, potrzeby i marzenia ludzi. Chcę być burmistrzem mieszkańców, a nie oderwanych od świata i rzeczywistości instytucji. Jestem kobietą przebojową, twardą, nie boję się wyzwań i wiem, że trzeba walczyć o to, w co się wierzy. Praca na rzecz miasta wymaga też odpowiedniego przygotowania, dlatego kończę specjalne podyplomowe studia w kierunku administracji jednostkami samorządowymi i marketingiem miast. Razem możemy zmieniać na lepsze – mówi Barbara Pstrowska.

Włodzimierz Żak

Doświadczenie kandydata może wzbudzać podziw. Młody ekonomista miał już okazję pracować w Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów, w Ministerstwie Skarbu Państwa, a obecnie w Katowickiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej oraz wykłada w Wyższej Szkole Handlowej w Poznaniu. Obycie w kraju ma jak widać spore. Konkurenci Żaka w wyścigu o fotel burmistrza miasta Myszkowa zarzucają mu, że wyskoczył jak przysłowiowy Filip z konopi. Oceniają rywala jako osobę, o której wcześniej w Myszkowie nikt nie słyszał, mimo że stąd pochodzi i nieopodal mieszka (w Żarkach Letnisko, gmina Poraj). Niemal każdy zastanawia się, co spowodowało nagłe zainteresowanie się specjalisty z wielkiego świata małą prowincją usytuowaną skromnie między Częstochową a Katowicami. Sam Żak na swojej stronie internetowej mocno akcentuje swój związek z Myszkowem, jakkolwiek na forach pojawiają się głosy mieszkańców pytające, gdzie był do tej pory. Sam zainteresowany z rozbrajającą szczerością przyznaje, że dotąd nie działał w Myszkowie zbyt aktywnie, choć tu mieszka od lat. Ze słów kandydata wynika jednak, że ostatnio o swym rodzinnym mieście myślał i stworzył ambitny plan naprawy i rozwoju ekonomii Myszkowa.  – Wstępnie ustaliłem, czym powinien zajmować się burmistrz Myszkowa w najbliższej kadencji: przedsiębiorczością, działaniami okołoturystycznymi, rozwiązaniami ekologicznymi, bezpieczeństwem miasta w tym zmianą organizacji ruchu, strefą ekonomiczną i związanymi z nią preferencjami podatkowymi – mówi Włodzimierz Żak. Po wysłuchaniu mieszkańcy zadają sobie pytanie, czy mają się bać, czy popierać kandydata niby swojskiego, a jednak obcego, który atakuje ich nieludzką mową ekonomiczną.

W prezentacji poszczególnych kandydatów na stanowisko burmistrza Myszkowa zabrakło osoby obecnego – Janusza Romaniuka. Nie można Redakcji zarzucić złej woli, jeśli już to burmistrzowi. Niekompetencja, brak profesjonalnych służb oraz własna ignorancja świadczą niezbicie, iż zamieszanie, które obecnie towarzyszy osobie Romaniuka wśród mieszkańców Myszkowa jest sztuczną, nadmuchaną kampanią.
Jeśli władza w lekceważący sposób traktuje mieszkańców, wniosek nie może być inny jak ten, że obecny burmistrz nie jest zainteresowany sprawowaniem władzy powtórnie. 

Udostępnij:

37 komentarz

  • zly@wp.pl

    Najlepszy to jest ten BUGAJ. Sam sobie sprzedał miejski grunt pod pralnię w cenie dwuletniej dzierżawy. I teraz udaje, że deszcz pada.
    TFU!

  • zly@wp.pl

    Najlepszy to jest ten BUGAJ. Sam sobie sprzedał miejski grunt pod pralnię w cenie dwuletniej dzierżawy. I teraz udaje, że deszcz pada.
    TFU!

  • comos@interia.pl

    a teg ??ubianke to chba CBŚ zwinęło za kradzieże dolomitu z autostrad?

  • comos@interia.pl

    a teg ??ubianke to chba CBŚ zwinęło za kradzieże dolomitu z autostrad?

  • DDD@a.pl

    BUGAJ założył stowarzyszenie Komitet Pralniowy z Piotrem Kosem na czele.
    Czemu Kos nie wstydzi się bugaja?

    Bo mamusia , OBECNA RADNA MIASTA, dwa razy sprzedawała ten grunt bugajowi.

  • DDD@a.pl

    BUGAJ założył stowarzyszenie Komitet Pralniowy z Piotrem Kosem na czele.
    Czemu Kos nie wstydzi się bugaja?

    Bo mamusia , OBECNA RADNA MIASTA, dwa razy sprzedawała ten grunt bugajowi.

  • myszkow23@o2.pl

    A ja tam będę głosował na Bugaja. To porządny facet jest.

  • myszkow23@o2.pl

    A ja tam będę głosował na Bugaja. To porządny facet jest.

  • myszkownajwazniejszy@o.pl

    Ja też będę głosował na BUGAJA, bo jest to osoba która w szkole nr 5 i obecnej, której jest aktualnie dyrektorem robi naprawdę bardzo dużo, a komentarze “zły” i “DDD” widać, że są to komentarze jednej osoby i za wszelką cene próbują oczernić Bugaja i widocznie mają w tym jakiś konkretny cel! a młynarski który stworzył tą bzdurę na temat niejakiego komitetu pralniowego niech skorzysta z jakiegoś dobrego lekarza psychiatry.

  • myszkownajwazniejszy@o.pl

    Ja też będę głosował na BUGAJA, bo jest to osoba która w szkole nr 5 i obecnej, której jest aktualnie dyrektorem robi naprawdę bardzo dużo, a komentarze “zły” i “DDD” widać, że są to komentarze jednej osoby i za wszelką cene próbują oczernić Bugaja i widocznie mają w tym jakiś konkretny cel! a młynarski który stworzył tą bzdurę na temat niejakiego komitetu pralniowego niech skorzysta z jakiegoś dobrego lekarza psychiatry.

  • tomek_pawelski@scout.pl

    a ja wam powiem TAK
    ja osobiście obstawiam za kasą trudno wiem ale takie czasy —- jeżeli burmistrz nie podkupi Rady Miasta to i tak nic nie zdziała = Myszkowem rządzi RADA MIASTA nie burmistrz= wiec może mieć burmistrzów kilkunastu a i tak w Myszkowie będzie KIBEL = dlaczego bo w Kuluarach sesji RM prowadzi się politykę partyjną na skale Miast Katowice , Sosnowiec Częstochowa ITP – nikt nie widzi ze Radni są powołani przez ludzi by coś zrobili – nie oni prowadza politykę partyjna bo ten z PO,ten z SLD, a ten z HGW jaskiej Partii

    NIC w Myszkowie się nie zmieni jak tak dalej Bedzie , inwestorzy będą uciekać od naszego Miasta a ceny rosnąć = żaden kandydat na burmistrza nie ma zasobnego portfela jak W,łubianka by przekupić Radnych wiec ja osobiście na niego glosuję

    Pamiętam wybory J.Romaniuka był inny od L.Okraski myślałem wtedy że będzie OK Pan L.Okraska prowadził Myszków żelazna ręką bo umiał a J.Romaniuk chciał Porozumienia z ludźmi(Radą Miasta) a tu się Nie da

    Tomasz P

  • tomek_pawelski@scout.pl

    a ja wam powiem TAK
    ja osobiście obstawiam za kasą trudno wiem ale takie czasy —- jeżeli burmistrz nie podkupi Rady Miasta to i tak nic nie zdziała = Myszkowem rządzi RADA MIASTA nie burmistrz= wiec może mieć burmistrzów kilkunastu a i tak w Myszkowie będzie KIBEL = dlaczego bo w Kuluarach sesji RM prowadzi się politykę partyjną na skale Miast Katowice , Sosnowiec Częstochowa ITP – nikt nie widzi ze Radni są powołani przez ludzi by coś zrobili – nie oni prowadza politykę partyjna bo ten z PO,ten z SLD, a ten z HGW jaskiej Partii

    NIC w Myszkowie się nie zmieni jak tak dalej Bedzie , inwestorzy będą uciekać od naszego Miasta a ceny rosnąć = żaden kandydat na burmistrza nie ma zasobnego portfela jak W,łubianka by przekupić Radnych wiec ja osobiście na niego glosuję

    Pamiętam wybory J.Romaniuka był inny od L.Okraski myślałem wtedy że będzie OK Pan L.Okraska prowadził Myszków żelazna ręką bo umiał a J.Romaniuk chciał Porozumienia z ludźmi(Radą Miasta) a tu się Nie da

    Tomasz P

  • sprawiedliwy@sprawiedliwy.pl

    łubianka może i ma kasę, ale dziwne jest to że teraz zarabia kilka razy więcej niż będzie zarabiał jako burmistrz, uważam że potrzebuje być burmistrzem tylko wyłącznie na potrzeby obecnej firmy w której pracuje i napewno nie będę na niego głosować bo widze w jego kampani tylko ten cel i TERAZ INWESTUJE FIRMA TRIBAG W??AŚNIE W NIEGO tylko pytanien po co jeżeli jest tylko dyrektorem handlowym. Czy będzie to tak jak z AUTOSTRADAMI???!!!

  • sprawiedliwy@sprawiedliwy.pl

    łubianka może i ma kasę, ale dziwne jest to że teraz zarabia kilka razy więcej niż będzie zarabiał jako burmistrz, uważam że potrzebuje być burmistrzem tylko wyłącznie na potrzeby obecnej firmy w której pracuje i napewno nie będę na niego głosować bo widze w jego kampani tylko ten cel i TERAZ INWESTUJE FIRMA TRIBAG W??AŚNIE W NIEGO tylko pytanien po co jeżeli jest tylko dyrektorem handlowym. Czy będzie to tak jak z AUTOSTRADAMI???!!!

  • rodos@o2.pl

    tylko nie łubianka

  • rodos@o2.pl

    tylko nie łubianka

  • read@onet.pl

    Tomku Pawelski myślisz że ??ubianka będzie inwestował swoje własne pieniądze w miasto? a z tego co słyszałem to ostatnio chyba poszedl w slady obecnego burmistrza i był widziany pod wpływem alkoholu i wsiadł za kierownice samochodu, oj nie ładnie.

  • read@onet.pl

    Tomku Pawelski myślisz że ??ubianka będzie inwestował swoje własne pieniądze w miasto? a z tego co słyszałem to ostatnio chyba poszedl w slady obecnego burmistrza i był widziany pod wpływem alkoholu i wsiadł za kierownice samochodu, oj nie ładnie.

  • mańka@ 7

    Popieram to nie kampania Lubianki to kampania Tribagu – tylko po co?

  • mańka@ 7

    Popieram to nie kampania Lubianki to kampania Tribagu – tylko po co?

  • wiesiek@op.pl

    Tomaszu P ! ty już chyba po paru piwach tu wypisujesz te mądre słowa, może zagłosujmy na KILANA : ) !!! on ma dar przekonywania w pozyskiwaniu inwestorów : )

  • wiesiek@op.pl

    Tomaszu P ! ty już chyba po paru piwach tu wypisujesz te mądre słowa, może zagłosujmy na KILANA : ) !!! on ma dar przekonywania w pozyskiwaniu inwestorów : )

  • emslon@interia.pl

    Przeżyłem już kadencje kilku burmistrzów i pomimo, że w ich programach wyborczych było masę obietnic i dobrych chęci to wszystko kończyło się wielką klapą. Miasto Myszków kiedyś kwitnące jest już teraz wielką ruiną, z której uciekają co młodsi i zdolniejsi, dlatego spróbuję postawić na młodą krew w postaci Wojciecha ??ubianki, może młodość coś zmieni w tym mieście.

  • emslon@interia.pl

    Przeżyłem już kadencje kilku burmistrzów i pomimo, że w ich programach wyborczych było masę obietnic i dobrych chęci to wszystko kończyło się wielką klapą. Miasto Myszków kiedyś kwitnące jest już teraz wielką ruiną, z której uciekają co młodsi i zdolniejsi, dlatego spróbuję postawić na młodą krew w postaci Wojciecha ??ubianki, może młodość coś zmieni w tym mieście.

  • emila55@vp.pl

    Boże !!! Tylko nie Bugaj !!!

  • emila55@vp.pl

    Boże !!! Tylko nie Bugaj !!!

  • Anonim

    firma tribag nie zaopatrywała budowy autostrad gk

  • Anonim

    firma tribag nie zaopatrywała budowy autostrad gk

  • mieszkanka myszkowa:)

    Uważam,że Lubianka jest jedynym kompetentnym kandydatem. Z tego co mi wiadomo, firma Tribag nie miała nic wspólnego z aferą na autostradznie A1

  • mieszkanka myszkowa:)

    Uważam,że Lubianka jest jedynym kompetentnym kandydatem. Z tego co mi wiadomo, firma Tribag nie miała nic wspólnego z aferą na autostradznie A1

  • robson23@tenbit.pl

    Ja oddaje swój głos na Pana ??ubianke, bo jako jedyny, jeszcze nie myśląc o kandydaturze pomagał i wspierał Myszków, i nie mam tu na myśli tylko sportu. Mentalność ludzka jest taka że potrafi tylko krytykować, a nie docenią tego co słuszne.
    A co do plotek to jak sama nazwa wskazuje – plotki. Komuś dobrze to wyszło, komuś kto nie ma ja i myśli tylko o ciepłych posadkach. !!!

  • robson23@tenbit.pl

    Ja oddaje swój głos na Pana ??ubianke, bo jako jedyny, jeszcze nie myśląc o kandydaturze pomagał i wspierał Myszków, i nie mam tu na myśli tylko sportu. Mentalność ludzka jest taka że potrafi tylko krytykować, a nie docenią tego co słuszne.
    A co do plotek to jak sama nazwa wskazuje – plotki. Komuś dobrze to wyszło, komuś kto nie ma ja i myśli tylko o ciepłych posadkach. !!!

  • ronald@op2.pl

    Ja byłem na spotkaniu Bugaja w Mrzygłodzie. Podczas całego meetingu znalazło się dwóch takich . Pierwszy Rześiń…., który na codzień jeździ z bilbordem łubianki, drugi Tomek ( sterydziarz , na codzień robotnik fizyczny w Tribagu. Tych dwóch panów przez cały czas buczało, krzyczało wyśmiewało i nie dało możliwości rzetelnej rozmowy. Przeraża mnie że kandydat na burmistrza otacza się takimi ludźmi. Ludźmi bez kultury, bez szacunku dla innych poglądów. A jeszcze bardziej minie przeraża że takimi ludxmi obsadzi się póxniej stanowiska w Urzędzie miasta, straż miejskiej itd…….

  • ronald@op2.pl

    Ja byłem na spotkaniu Bugaja w Mrzygłodzie. Podczas całego meetingu znalazło się dwóch takich . Pierwszy Rześiń…., który na codzień jeździ z bilbordem łubianki, drugi Tomek ( sterydziarz , na codzień robotnik fizyczny w Tribagu. Tych dwóch panów przez cały czas buczało, krzyczało wyśmiewało i nie dało możliwości rzetelnej rozmowy. Przeraża mnie że kandydat na burmistrza otacza się takimi ludźmi. Ludźmi bez kultury, bez szacunku dla innych poglądów. A jeszcze bardziej minie przeraża że takimi ludxmi obsadzi się póxniej stanowiska w Urzędzie miasta, straż miejskiej itd…….

  • cleo. cleo@12

    Boże … Tylko nie ??ubianka – Koszyczek

  • cleo. cleo@12

    Boże … Tylko nie ??ubianka – Koszyczek

  • jaro@vp.pl

    Pan Romaniuk to mój faworyt na stanowisko burmistrza!
    Cenie go za luzny styl zycia, lubi sie zabawic, wypic, zone wymienil na nowszy model, prawko mu zabrali za jazde po pijoku, usmiechniety spaceruje i niczym sie nie przejmuje, ciepla posadke ma co mu wiecej trzeba. Ostatnio widzialem go jak pchal wozek przez Myszkow i naszla mnie refleksja: jak to niegdys fajny gosc tak zagmatwal sobie zycie i czy taki czlowiek jest godny aby reprezentowac Myszkow? Ja po takich przejsciach chyba bym wyjechal z Myszkowa na stale a on ma to w d… i kandyduje na Burmistrza a co 🙂

  • jaro@vp.pl

    Pan Romaniuk to mój faworyt na stanowisko burmistrza!
    Cenie go za luzny styl zycia, lubi sie zabawic, wypic, zone wymienil na nowszy model, prawko mu zabrali za jazde po pijoku, usmiechniety spaceruje i niczym sie nie przejmuje, ciepla posadke ma co mu wiecej trzeba. Ostatnio widzialem go jak pchal wozek przez Myszkow i naszla mnie refleksja: jak to niegdys fajny gosc tak zagmatwal sobie zycie i czy taki czlowiek jest godny aby reprezentowac Myszkow? Ja po takich przejsciach chyba bym wyjechal z Myszkowa na stale a on ma to w d… i kandyduje na Burmistrza a co 🙂

  • xyz@xyz

    A ja będę głosować na BUGAJA to jedyny mądry, rzetelny kandydat, nie pojawił się jak Stan Tymiński- znikąd. Mam już dość bilbordów W. ??ubianki , gdzie nie spojrze to on. Ja już boję się otworzyć lodówki!!!

  • xyz@xyz

    A ja będę głosować na BUGAJA to jedyny mądry, rzetelny kandydat, nie pojawił się jak Stan Tymiński- znikąd. Mam już dość bilbordów W. ??ubianki , gdzie nie spojrze to on. Ja już boję się otworzyć lodówki!!!

  • stary@wart.

    W.ł. na swoich spotach stawia na prawdziwe wartości, to ja się pytam czy matka jego dzieci jest jego żoną?

  • stary@wart.

    W.ł. na swoich spotach stawia na prawdziwe wartości, to ja się pytam czy matka jego dzieci jest jego żoną?

  • KSM@WP.PL

    WOJTEK ??UBIANKA!!!!

  • KSM@WP.PL

    WOJTEK ??UBIANKA!!!!

  • iii@wp.pl

    Powiem tak, każdy tylko nie Stan Tymiński i ten luzak bez prawa jazdy.

    Moim faworytem jest dyrektor ZSZ nr1.

  • iii@wp.pl

    Powiem tak, każdy tylko nie Stan Tymiński i ten luzak bez prawa jazdy.

    Moim faworytem jest dyrektor ZSZ nr1.

  • cre@op.pl

    Ani nie ten Srtan Tymiński ani nie ten Luzak bez prawa jazdy ani nie ten Dyrektor szkoły tylko Pan Woszczyk !!! człowiek nie związany z tym cąłym układem Myszkowskim, skromny, madry i normalny ( pozdrawiam sąsiad )

  • cre@op.pl

    Ani nie ten Srtan Tymiński ani nie ten Luzak bez prawa jazdy ani nie ten Dyrektor szkoły tylko Pan Woszczyk !!! człowiek nie związany z tym cąłym układem Myszkowskim, skromny, madry i normalny ( pozdrawiam sąsiad )

  • intouch@interia.eu

    niech Myszkow zostanie Myszkowem. nie pozwólmy żeby ktoś z zewnątrz dostał se do naszego miasta!!!

  • intouch@interia.eu

    niech Myszkow zostanie Myszkowem. nie pozwólmy żeby ktoś z zewnątrz dostał se do naszego miasta!!!

  • ggg@interia.pl

    I tak wygra ??ubianka uważam że jest najlepszym kandydatem

  • ggg@interia.pl

    I tak wygra ??ubianka uważam że jest najlepszym kandydatem

  • ketjow2001@wp.pl

    To może niech Myszków dalej zostanie DZIURĄ, to może głosujmy na jakiegoś gada co tu już ma norę od lat !!!!!! A co ??ubianka to nie z Myszkowa?? On tu mieszka z wyboru a nie dlatego że dostał dom w spadku po rodzicach. Może w końcu trochę przewietrzy to miasto i ten urząd gdzie od lat liczą się tylko znajomości i rodzinne klany. PRZEJRZYJCIE LUDZIE W KO??CU NA OCZY !!

  • ketjow2001@wp.pl

    To może niech Myszków dalej zostanie DZIURĄ, to może głosujmy na jakiegoś gada co tu już ma norę od lat !!!!!! A co ??ubianka to nie z Myszkowa?? On tu mieszka z wyboru a nie dlatego że dostał dom w spadku po rodzicach. Może w końcu trochę przewietrzy to miasto i ten urząd gdzie od lat liczą się tylko znajomości i rodzinne klany. PRZEJRZYJCIE LUDZIE W KO??CU NA OCZY !!

  • nowy31.tp@o2.pl

    Ja głosuję na Woszczyka !! Przeanalizowałem wszystkich i mój wybór to WOSZCZYK !! Cześć :))

  • nowy31.tp@o2.pl

    Ja głosuję na Woszczyka !! Przeanalizowałem wszystkich i mój wybór to WOSZCZYK !! Cześć :))

  • gosiapietrowska@wp.pl

    Jak wam się chce wypisywać takie bzdury, nie szkoda czasu czytam i nie chce mi się wierzyć że można takie paszkwile wypisywać na wkońcu jakby nie było dalszych lub bliższych znajomych
    A fe……….

  • gosiapietrowska@wp.pl

    Jak wam się chce wypisywać takie bzdury, nie szkoda czasu czytam i nie chce mi się wierzyć że można takie paszkwile wypisywać na wkońcu jakby nie było dalszych lub bliższych znajomych
    A fe……….

  • mikołaj@wp.pl

    Mam wielką nadzieję, że wygra Żak – bardzo na to liczę. Po tym jak zobaczyłem jak ??ubianka zdobywa głosy, i kiedy pracownicy Tribagu jeżdzą po Mrzygłodzie i zbierają “żuli” dają wódkę lub kasę za kłos oddany na łubiankę i kołakowskiego to naprawdę zaczynam obawiać się o Myszków

  • mikołaj@wp.pl

    Mam wielką nadzieję, że wygra Żak – bardzo na to liczę. Po tym jak zobaczyłem jak ??ubianka zdobywa głosy, i kiedy pracownicy Tribagu jeżdzą po Mrzygłodzie i zbierają “żuli” dają wódkę lub kasę za kłos oddany na łubiankę i kołakowskiego to naprawdę zaczynam obawiać się o Myszków

  • stella452@wp.pl

    Ludzie co wam odbiło jesteście głupi.
    Nad chodzi druga tura i moim zdaniem powinien wygrać ??ubianka on jest spoko tyle wam chce ofiarować a dla was jest to nie warte to jest człowiek który zasługuje zostać naszym burmistrzem jeśli wolicie żaka to wasza strata. ??ubianka przynajmniej chce coś wreszcie zrobić chce nam wszystkim pomóc .
    Ja go bardzo cenie i popieram wy też powinniście go popierać jeśli zostanie burmistrzem zobaczycie jakich wspaniałych rzeczy on do kona.Nie będziecie żałować że na niego zagłosowaliście wręcz przeciwnie. On nas nie okradnie zobaczycie to Żak prędzej może to zrobić mi ten facet się nie podoba. Popierajcie więc ??ubiankę nie będziecie żałować ja go bardzo dobrze znam i wiem jakim jest on dobrym człowiekiem obiecał nam bardzo dużo a wiecie czemu bo chce żeby myszkow nie był czarną dziura tylko żeby był lepszy. Popierajcie go proszę.

  • stella452@wp.pl

    Ludzie co wam odbiło jesteście głupi.
    Nad chodzi druga tura i moim zdaniem powinien wygrać ??ubianka on jest spoko tyle wam chce ofiarować a dla was jest to nie warte to jest człowiek który zasługuje zostać naszym burmistrzem jeśli wolicie żaka to wasza strata. ??ubianka przynajmniej chce coś wreszcie zrobić chce nam wszystkim pomóc .
    Ja go bardzo cenie i popieram wy też powinniście go popierać jeśli zostanie burmistrzem zobaczycie jakich wspaniałych rzeczy on do kona.Nie będziecie żałować że na niego zagłosowaliście wręcz przeciwnie. On nas nie okradnie zobaczycie to Żak prędzej może to zrobić mi ten facet się nie podoba. Popierajcie więc ??ubiankę nie będziecie żałować ja go bardzo dobrze znam i wiem jakim jest on dobrym człowiekiem obiecał nam bardzo dużo a wiecie czemu bo chce żeby myszkow nie był czarną dziura tylko żeby był lepszy. Popierajcie go proszę.

  • ksiezniczkax20@interia.pl

    ??UBIANKA ZBIERA?? LUDZI I DAWAL IM ALKOHOL ZA TO ZEBY NA NIEGO GLOS ODDALI A TAK NIE WOLNO GLOSUJMY NA ZAKA TO JEST DOBRY KANDYDAT NA BURMISTRZA

  • ksiezniczkax20@interia.pl

    ??UBIANKA ZBIERA?? LUDZI I DAWAL IM ALKOHOL ZA TO ZEBY NA NIEGO GLOS ODDALI A TAK NIE WOLNO GLOSUJMY NA ZAKA TO JEST DOBRY KANDYDAT NA BURMISTRZA

  • 21234@interia.pl

    Mój boże . Myszków to nie firma .tu jest potrzebny gospodarz,człowiek który potrafi myśleć , wykształcony , obeznany w prawie , funduszach itd. Dlatego Żak jjest godnym kandydatem na Burmistrza Miasta Myszkowa . Może niema on worka pieniędzy żeby każdemu oczy zaślepić .ale ma głowe i to nie od parady . Jest to Pełen zaufania facet . Jeszcze raz przypomne trzeba być gospodarzem nie biznesmenem i dorobkiewiczem !

    ŻAK NA TAK !!!

  • 21234@interia.pl

    Mój boże . Myszków to nie firma .tu jest potrzebny gospodarz,człowiek który potrafi myśleć , wykształcony , obeznany w prawie , funduszach itd. Dlatego Żak jjest godnym kandydatem na Burmistrza Miasta Myszkowa . Może niema on worka pieniędzy żeby każdemu oczy zaślepić .ale ma głowe i to nie od parady . Jest to Pełen zaufania facet . Jeszcze raz przypomne trzeba być gospodarzem nie biznesmenem i dorobkiewiczem !

    ŻAK NA TAK !!!

  • Ehehehehe@gazeta.pl

    Tribag wydaje MILIONY złotych na ta kampanię, a sam łubianka zamienia ciepla posade z ogromna pensja na urzad w ktorym trzeba sie wziac do roboty i byc przygotowanym na krytyke, nie mowiac już o diametralnie mniejszej pensji (ktora z pewnoscia nie starcxy na zakup auta podobnego do nowego, wielkiego BMW cabrio ktorym sie aktualnie porusza pan W??). Nic sie nie dzieje bez powodu i TRIBAG musi miec w tym jakis duzy interes. A Żak jest kompetentny, zwiazany z Myszkowem od dziecinsrwa, z ogromnym doswiadczeniem, i wie jak kierowac miastem, a nie sprzedawac kamienie z kopalni. Jak wygra ??ubianka to bedzie tragedia dla myszkowa. Już wolałbym od niego nawet Bugaja, nie mowiac o Woszczyku czy Pstrowskiej.

  • Ehehehehe@gazeta.pl

    Tribag wydaje MILIONY złotych na ta kampanię, a sam łubianka zamienia ciepla posade z ogromna pensja na urzad w ktorym trzeba sie wziac do roboty i byc przygotowanym na krytyke, nie mowiac już o diametralnie mniejszej pensji (ktora z pewnoscia nie starcxy na zakup auta podobnego do nowego, wielkiego BMW cabrio ktorym sie aktualnie porusza pan W??). Nic sie nie dzieje bez powodu i TRIBAG musi miec w tym jakis duzy interes. A Żak jest kompetentny, zwiazany z Myszkowem od dziecinsrwa, z ogromnym doswiadczeniem, i wie jak kierowac miastem, a nie sprzedawac kamienie z kopalni. Jak wygra ??ubianka to bedzie tragedia dla myszkowa. Już wolałbym od niego nawet Bugaja, nie mowiac o Woszczyku czy Pstrowskiej.

  • kobieta@wp.pl

    Tak to sobie wszystko czytam i czytam i dochodzę do wniosku, że nie mam ochoty widzieć żadnego z tych dwóch panów na stanowisku burmistrza.Spójrzmy obiektywnie.Potrzebujemy kogoś, kto ma doświadczenie w pracy w tzw.samorządzie.Dlaczego?Ponieważ trzeba znać przepisy i mechanizmy.Wtedy wie się jak nalezy się poruszać i dlaczego.Co nalezy do mnie, co nie. Co moge, czego nie. Jak działaja finanse itd itp.A co mamy? Dwóch panów, którzy nie mają o tym zielonego pojęcia. Którykolwiek z nich zostanie burmistrzem, będzie dopiero sie uczył, o wszystko wszystkich pytał. Słowem -pierwszy lepszy pracownik urzędu, będzie miał od niego większą wiedzę o gminie niż on.Tego tak naprawdę chcemy? Nadal chcemy żeby ktos na Myszkowie pobierał nauki? Z reguły jest tak, że brak wiedzy i doświadczenia prowadzi do nieprzemyslnych decyzji.To już przerabialiśmy za rządów ostatniego burmistrza, który miał również zerowe doświadczenie i wiedze.Dyrektor MDK i studia, to zdecydowanie za mało na to, żeby objąć takie stanowisko.Identycznie rzecz ma się z ??ubianką i Żakiem. Każdy z nich na czymś się zna, bo gdzies pracuje i czegos się już nauczył. Niestety wiedzy o samorządzie i jego funkcjonowaniu nie nabyli. Ten temat jest im obu zupełnie obcy.W moim przekonaniu obydwaj zupełnie nie nadaja się na burmistrza.Smutne, że zostanie któryś z nich wybrany. Obydwaj są przypadkowi.Obydwu ktoś namówił na start. Za każdym z nich stoi ktoś lub coś, kto ma swoje sprawy do załatwienia. Niestety szara rzeczywistość ujawni się po wyborach, a wtedy jak zwykle okaże się, że jest po staremu czyli do d….Niestety. Nie mam co do tego złudzeń.Szkoda, naprawdę szkoda, że niczego się nie nauczyliśmy jako mieszkańcy. Nadal dajemy sobą manipulowac i nadal dajemy sobie wciskać pieknie opakowane buble.Jak by to powiedzieć parafrazując Reja chyba-nie cieszy mnie ten rym Myszkowianin mądry po szkodzie, lecz jesli prawda i z tego nas zwiedzie, nową przypowieść myszkowianin sobie kupi, że i przed szkodą i po szkodzie głupi.Ja na wybory nie idę. Mam dość wybierania mniejszego zła. To kpina.

  • kobieta@wp.pl

    Tak to sobie wszystko czytam i czytam i dochodzę do wniosku, że nie mam ochoty widzieć żadnego z tych dwóch panów na stanowisku burmistrza.Spójrzmy obiektywnie.Potrzebujemy kogoś, kto ma doświadczenie w pracy w tzw.samorządzie.Dlaczego?Ponieważ trzeba znać przepisy i mechanizmy.Wtedy wie się jak nalezy się poruszać i dlaczego.Co nalezy do mnie, co nie. Co moge, czego nie. Jak działaja finanse itd itp.A co mamy? Dwóch panów, którzy nie mają o tym zielonego pojęcia. Którykolwiek z nich zostanie burmistrzem, będzie dopiero sie uczył, o wszystko wszystkich pytał. Słowem -pierwszy lepszy pracownik urzędu, będzie miał od niego większą wiedzę o gminie niż on.Tego tak naprawdę chcemy? Nadal chcemy żeby ktos na Myszkowie pobierał nauki? Z reguły jest tak, że brak wiedzy i doświadczenia prowadzi do nieprzemyslnych decyzji.To już przerabialiśmy za rządów ostatniego burmistrza, który miał również zerowe doświadczenie i wiedze.Dyrektor MDK i studia, to zdecydowanie za mało na to, żeby objąć takie stanowisko.Identycznie rzecz ma się z ??ubianką i Żakiem. Każdy z nich na czymś się zna, bo gdzies pracuje i czegos się już nauczył. Niestety wiedzy o samorządzie i jego funkcjonowaniu nie nabyli. Ten temat jest im obu zupełnie obcy.W moim przekonaniu obydwaj zupełnie nie nadaja się na burmistrza.Smutne, że zostanie któryś z nich wybrany. Obydwaj są przypadkowi.Obydwu ktoś namówił na start. Za każdym z nich stoi ktoś lub coś, kto ma swoje sprawy do załatwienia. Niestety szara rzeczywistość ujawni się po wyborach, a wtedy jak zwykle okaże się, że jest po staremu czyli do d….Niestety. Nie mam co do tego złudzeń.Szkoda, naprawdę szkoda, że niczego się nie nauczyliśmy jako mieszkańcy. Nadal dajemy sobą manipulowac i nadal dajemy sobie wciskać pieknie opakowane buble.Jak by to powiedzieć parafrazując Reja chyba-nie cieszy mnie ten rym Myszkowianin mądry po szkodzie, lecz jesli prawda i z tego nas zwiedzie, nową przypowieść myszkowianin sobie kupi, że i przed szkodą i po szkodzie głupi.Ja na wybory nie idę. Mam dość wybierania mniejszego zła. To kpina.

  • wsemn@o2.pl

    Super gazetę “Myszkowska Siódemka” (darmowa) wydał pan ??ubianka na czas wyborów …żenujące 🙁
    Czytałem , a właściwie przejrzałem , ten pan jest lepszy jak Batman , Superman , Janosik wszyscy razem wzięci.

  • wsemn@o2.pl

    Super gazetę “Myszkowska Siódemka” (darmowa) wydał pan ??ubianka na czas wyborów …żenujące 🙁
    Czytałem , a właściwie przejrzałem , ten pan jest lepszy jak Batman , Superman , Janosik wszyscy razem wzięci.

  • x.plafoug@suse.to

    W.A.M. pisze:Jak wiekszosc naeccyziuli akademickich, pani dr Cato jest nieco sfrustrowana, powiedzmy to lagodnie. Was there, seen that.Moze problemy wziely sie z tego, ze wymusilismy na mlodziezy pogon za papierkami a nie za wiedza? Swiat pracodawcow, zarzadcow szkolnictwa wyzszego, rzady i roznego rodzaju osrodki opiniotworcze przekazaly wiadomosc, ze 21 wiek jest wiekiem wiedzy, i bez niej nie mozna egzystowac . Prawda, ale czy 40%-60% populacji jest zdolne aktywnie przejsc i satysfakcjonujaco wg standardow lat 70-80 skonczyc uniwersytet? Obawiam sie, ze nie. W zwiazku z tym obnizanie wymagan, az do momentu postawienia naeccyziuli pod sciana nasi absolwenci musza wykazac sie pewnym minimum . Nie da sie. Aktywne studiowanie, dyskusje, ciekawosc, wymagaja pewnego minimalnego poziomu intelektualnego. Studia prawdziwe, a nie dla papierka sa wysilkiem i intelektualnym, i szkola wytrwalosci, samozaparcia, walki z oporem materii :). Gdyby 40%-60% mlodziezy mialo te cechy na poziomie oczekiwanym przez dr Cato, to wyniki testow gimnazjalnych czy matur bylyby WYSOKIE.[Male pytanko: dlaczego nasze uniwersytety medyczne, tak oblegane, nie zadaja matury na rozszerzonym poziomie nie tylko z biologii i chemii, ale takze z polskiego, jezyka obcego, fizyki, matematyki…]Mam swoja teorie spoleczna na ten temat ( upowszechnienie edukacji wyzszej ). Ze strony rzadow (i UE) jest lepiej, jak 40-60% mlodych samcow siedzi na uczelniach do czasu az ukoncza 23-25 lat. Po tym okresie ich agresja spada, a dodatkowo delikwenci maja dlugi do splacenia. Rzady unikaja rewolucji mlodziezy, ktora nie widzi siebie w spoleczenstwie, ktora byc moze nie chce sobie budowac miejsc pracy.Ale, jest cos jeszcze, co p. Cato opisala. Niezly zarobek na studentach. Po prostu studiowanie czy organizowanie studiowania stalo sie doskonalym biznesem dla ludzi prowadzacych uczelnie (czy korepetycje). Mamy sprzezenie profesoroie podkreslaja koniecznosc i walory edukacji, rzadzacy im przyklaskuja, student placi.Dowod Proces Bolonski minimalna zawartsc programow studiow, byle te masy przepchac (i zabrac z ulic w najbardziej goracym okresie dojrzewania).A co do oplat. Zdaje sie, ze pojecie czesnego (tutition) egzystowalo od zarania uniwersytetow. Byly to elitarne instytucje, dostepne dla dzieci elit.Na szczescie, wprowadzono dofinansowanie z podatkow. Uwazam, ze slusznie. Byc moze model dunski dofinansowania szkolnictwa (studentow) jest OK jakies 6-8 lat finansowania studiow, na cale zycie :), akademiki, jakies bezzwrotne stypendia. Jestem zdecydowanie przeciw wiecznym studentom .A p. dr Cato chyba przesadza z rownaniem uniwersytetu do kolebki rewolucji. Nigdy takim miejscem nie byl, wylaczajac koniec lat 60.Natomiast to studenci sami powinni byc krytyczni, probowac wielu sciezek zycia w czasie studiow (no, tylko czesc z nich to zrobi). Mysle, ze studenci cenia profesjonalizm wykladowcy, nie obrazaja sie za sprawiedliwie ocenione prace czy projekty, cenia wymagajacego od siebie i od nich nauczyciela.W szkolach technicznych (moi, moi) raczej dyskutuje sie o projektach, i czasem, nieco oblique wychodza zagadnienia etyczne. Wiem, ze politechniki to nie miejsca na propagande polityczna i spoleczna.A konformizm moze byc i u p. dr Cato na zajeciach. Zastanawiam sie, jak zareagowalaby, gdyby ktorys z jej studentow powiedzial jej, ze dba o dobro ludzi na ziemi, o ich zdrowie i o ich rozwoj, a nie o Gaje. Gdyby powiedzial, ze jesli uwaza, ze uniwersytet nie powinien przyjmowac Chinczykow, bo produkuja 5 ton CO2, to jest nieludzka, bo uwaza tych ludzi za przedmioty.Ladny tytul dala swojej ksiazce (doktorat?) o pracy (7 myths) Arbeit Macht Frei . Prawdopodobnie zamierzony brytyjski humor, mysle, ze nieco obrzydliwa wersja. Pare banialuk juz tam wyczytalem o szczesliwych Buszmenach be my guest, one way ticket to Africa

  • x.plafoug@suse.to

    W.A.M. pisze:Jak wiekszosc naeccyziuli akademickich, pani dr Cato jest nieco sfrustrowana, powiedzmy to lagodnie. Was there, seen that.Moze problemy wziely sie z tego, ze wymusilismy na mlodziezy pogon za papierkami a nie za wiedza? Swiat pracodawcow, zarzadcow szkolnictwa wyzszego, rzady i roznego rodzaju osrodki opiniotworcze przekazaly wiadomosc, ze 21 wiek jest wiekiem wiedzy, i bez niej nie mozna egzystowac . Prawda, ale czy 40%-60% populacji jest zdolne aktywnie przejsc i satysfakcjonujaco wg standardow lat 70-80 skonczyc uniwersytet? Obawiam sie, ze nie. W zwiazku z tym obnizanie wymagan, az do momentu postawienia naeccyziuli pod sciana nasi absolwenci musza wykazac sie pewnym minimum . Nie da sie. Aktywne studiowanie, dyskusje, ciekawosc, wymagaja pewnego minimalnego poziomu intelektualnego. Studia prawdziwe, a nie dla papierka sa wysilkiem i intelektualnym, i szkola wytrwalosci, samozaparcia, walki z oporem materii :). Gdyby 40%-60% mlodziezy mialo te cechy na poziomie oczekiwanym przez dr Cato, to wyniki testow gimnazjalnych czy matur bylyby WYSOKIE.[Male pytanko: dlaczego nasze uniwersytety medyczne, tak oblegane, nie zadaja matury na rozszerzonym poziomie nie tylko z biologii i chemii, ale takze z polskiego, jezyka obcego, fizyki, matematyki…]Mam swoja teorie spoleczna na ten temat ( upowszechnienie edukacji wyzszej ). Ze strony rzadow (i UE) jest lepiej, jak 40-60% mlodych samcow siedzi na uczelniach do czasu az ukoncza 23-25 lat. Po tym okresie ich agresja spada, a dodatkowo delikwenci maja dlugi do splacenia. Rzady unikaja rewolucji mlodziezy, ktora nie widzi siebie w spoleczenstwie, ktora byc moze nie chce sobie budowac miejsc pracy.Ale, jest cos jeszcze, co p. Cato opisala. Niezly zarobek na studentach. Po prostu studiowanie czy organizowanie studiowania stalo sie doskonalym biznesem dla ludzi prowadzacych uczelnie (czy korepetycje). Mamy sprzezenie profesoroie podkreslaja koniecznosc i walory edukacji, rzadzacy im przyklaskuja, student placi.Dowod Proces Bolonski minimalna zawartsc programow studiow, byle te masy przepchac (i zabrac z ulic w najbardziej goracym okresie dojrzewania).A co do oplat. Zdaje sie, ze pojecie czesnego (tutition) egzystowalo od zarania uniwersytetow. Byly to elitarne instytucje, dostepne dla dzieci elit.Na szczescie, wprowadzono dofinansowanie z podatkow. Uwazam, ze slusznie. Byc moze model dunski dofinansowania szkolnictwa (studentow) jest OK jakies 6-8 lat finansowania studiow, na cale zycie :), akademiki, jakies bezzwrotne stypendia. Jestem zdecydowanie przeciw wiecznym studentom .A p. dr Cato chyba przesadza z rownaniem uniwersytetu do kolebki rewolucji. Nigdy takim miejscem nie byl, wylaczajac koniec lat 60.Natomiast to studenci sami powinni byc krytyczni, probowac wielu sciezek zycia w czasie studiow (no, tylko czesc z nich to zrobi). Mysle, ze studenci cenia profesjonalizm wykladowcy, nie obrazaja sie za sprawiedliwie ocenione prace czy projekty, cenia wymagajacego od siebie i od nich nauczyciela.W szkolach technicznych (moi, moi) raczej dyskutuje sie o projektach, i czasem, nieco oblique wychodza zagadnienia etyczne. Wiem, ze politechniki to nie miejsca na propagande polityczna i spoleczna.A konformizm moze byc i u p. dr Cato na zajeciach. Zastanawiam sie, jak zareagowalaby, gdyby ktorys z jej studentow powiedzial jej, ze dba o dobro ludzi na ziemi, o ich zdrowie i o ich rozwoj, a nie o Gaje. Gdyby powiedzial, ze jesli uwaza, ze uniwersytet nie powinien przyjmowac Chinczykow, bo produkuja 5 ton CO2, to jest nieludzka, bo uwaza tych ludzi za przedmioty.Ladny tytul dala swojej ksiazce (doktorat?) o pracy (7 myths) Arbeit Macht Frei . Prawdopodobnie zamierzony brytyjski humor, mysle, ze nieco obrzydliwa wersja. Pare banialuk juz tam wyczytalem o szczesliwych Buszmenach be my guest, one way ticket to Africa

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Dołącz do nas!

Zapisz się do Newsletera

Udało się zasubskrybować! Ups! Coś poszło nie tak...
Archiwum gazety
Edit Template
Materiały audio
Materiały wideo

Kontakt

Tygodnik Regionalny 7 dni

Al. Wolności 22 lok. 12
42-200 Częstochowa

Biuro reklamy

tel. 34 374 05 02
kom. 512 044 894
e-mail: marketing7dni@gmail.com
e-mail: redakcja7dni@interia.pl

 
Redakcja

tel. 34 374 05 02
e-mail: redakcja@7dni.com.pl
e-mail: redakcja7dni@interia.pl

Wydawca 7 dni

NEWS PRESS RENATA KLUCZNA
Al. Wolności 22 lok. 12
42-200 Częstochowa
NIP: 949-163-85-14
tel. 34/374-05-02
mail: redakcja@7dni.com.pl

Media społecznościowe

© 2023 Tygodnik Regionalny 7 dni
Skip to content