Przejdź do treści

Skontaktuj się z nami!

Reklama

To jest miejsce na Twoją reklamę

Kontakt

Tygodnik Regionalny 7 dni

Al. Wolności 22 lok. 12
42-217 Częstochowa

Redakcja

tel. 34 374 05 02
redakcja@7dni.com.pl
redakcja7dni@interia.pl

Biuro reklamy

tel. 34 374 05 02
kom. 512 044 894
marketing7dni@gmail.com
redakcja7dni@interia.pl

Edit Template

Wskazówki podczas wyboru kubków termicznych z nadrukiem

Kubek termiczny to najlepszy sposób, aby zachować wysoką temperaturę ulubionej kawy lub herbaty – niezależnie od tego, gdzie się udajesz. Jednak obecnie produkty te wykorzystywane są także w celach marketingowych. Zastanawiasz się jak to możliwe? Kubek termiczny z własnym nadrukiem lub logo to idealny gadżet firmowy, który można podarować swoim klientom. Jest często używany, więc Twoja marka staje się dzięki niemu widoczna, co decyduje o tym, że zapamiętują ją także nowi, potencjalni klienci. Sprawdź, na co powinieneś zwrócić uwagę, wybierając kubek termiczny na zamówienie.

Kubek termiczny z logo firmy jest idealnym prezentem dla partnerów biznesowych, stałych oraz potencjalnych klientów.  Obdarowana osoba zawsze będzie miała przy sobie gadżet, który przypominać jej będzie o Twojej firmie, a korzystając z niego np. w biurze, sprawi, że zainteresują się nią także inni. Jest to produkt, który w prosty i nienachalny sposób zachęca do zapoznania się z marką i jej ofertą. 

Ważne jest jednak, aby nadruki na kubkach termicznych były dobrej jakości i charakteryzowały się wysoką odpornością na ścieranie, czy działanie wody. Nie bez znaczenia jest także uszczelnienie, jakie wykorzystuje kubek termiczny z własnym logo. Te elementy decydują o zadowoleniu użytkownika i jego wrażeniu na temat Twojej firmy. Dlatego warto stawiać wyłącznie na sprawdzone gadżety – ich dostawcą jest np. opengift.pl

Kubki termiczne z nadrukiem – 5 najważniejszych właściwości

Zastanawiasz się nad zamówieniem kubków termicznych z własnym nadrukiem? Zanim to zrobisz, sprawdź, jakie elementy powinieneś uwzględnić. Są to między innymi:
kształt,
kolor,
materiał wykonania,
sposób zamknięcia,
pojemność. 

Firmy zajmujące się dystrybucją gadżetów reklamowych mają praktycznie nieograniczone możliwości dopasowywania sloganów, czy grafik na wybranym przez siebie produkcie. Ważna jest jednak dostępna w tym celu powierzchnia. Najlepiej sprawdza się kubek termiczny na zamówienie w klasycznym kształcie o pojemności 400-500 ml. 

To, co jest najważniejsze w przypadku gadżetów firmowych to nie tylko wysoki poziom estetyki. Kubek termiczny z własnym napisem powinna charakteryzować wysoka jakość wykonania oraz wykorzystanie do jego produkcji najlepszych materiałów. Nie bez znaczenia jest także sposób zamykania i szczelność. 

Postaw na neutralny kolor. Najlepiej sprawdzą się warianty czarne, szare, srebrne lub białe. Ważne, aby powierzchnia była jednolita. Dzięki temu nadruki na kubkach termicznych będą zdecydowanie lepiej się prezentowały, a same produkty będą odpowiednie zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn.

Dzięki uwzględnieniu tych wskazówek możesz być pewien, że obdarowana osoba nie będzie wstydziła się korzystać z firmowego gadżetu. W przypadku kubków termicznych wątpliwej jakości niemal pewne jest, że wylądują one schowane głęboko w jakiejś półce lub po prostu zostaną wyrzucone.

Wybierz kubki termiczne z własnym nadrukiem – bądź o krok przed konkurencją

Dobrze dopasowane do potrzeb odbiorcy kubki termiczne z nadrukiem zostaną zauważone przez nowych klientów. Jest to jeden z najlepszych sposobów na skuteczną reklamę o dużym zasięgu przy niewielkich wydatkach. Takie gadżety mogą być idealnym uzupełnieniem do świątecznych prezentów dla stałych klientów lub kontrahentów. Równie dobrze można jednak podarować je jako samodzielny produkt w ramach podziękowania za skorzystanie z oferty. Możesz być wówczas pewien, że dla obdarowywanej osoby będzie to spora niespodzianka, z której na pewno się ucieszy.

Udostępnij:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Dołącz do nas!

Zapisz się do Newsletera

Udało się zasubskrybować! Ups! Coś poszło nie tak...
Archiwum gazety
Edit Template

Kontakt

Tygodnik Regionalny 7 dni

Al. Wolności 22 lok. 12
42-200 Częstochowa

Biuro reklamy

tel. 34 374 05 02
kom. 512 044 894
e-mail: marketing7dni@gmail.com
e-mail: redakcja7dni@interia.pl

 
Redakcja

tel. 34 374 05 02
e-mail: redakcja@7dni.com.pl
e-mail: redakcja7dni@interia.pl

Wydawca 7 dni

NEWS PRESS RENATA KLUCZNA
Al. Wolności 22 lok. 12
42-200 Częstochowa
NIP: 949-163-85-14
tel. 34/374-05-02
mail: redakcja@7dni.com.pl

Media społecznościowe

© 2023 Tygodnik Regionalny 7 dni
Partnerzy: Serwis drukarek i laptopów Optima-MD