Kubek termiczny to najlepszy sposób, aby zachować wysoką temperaturę ulubionej kawy lub herbaty – niezależnie od tego, gdzie się udajesz. Jednak obecnie produkty te wykorzystywane są także w celach marketingowych. Zastanawiasz się jak to możliwe? Kubek termiczny z własnym nadrukiem lub logo to idealny gadżet firmowy, który można podarować swoim klientom. Jest często używany, więc Twoja marka staje się dzięki niemu widoczna, co decyduje o tym, że zapamiętują ją także nowi, potencjalni klienci. Sprawdź, na co powinieneś zwrócić uwagę, wybierając kubek termiczny na zamówienie.
Kubek termiczny z logo firmy jest idealnym prezentem dla partnerów biznesowych, stałych oraz potencjalnych klientów. Obdarowana osoba zawsze będzie miała przy sobie gadżet, który przypominać jej będzie o Twojej firmie, a korzystając z niego np. w biurze, sprawi, że zainteresują się nią także inni. Jest to produkt, który w prosty i nienachalny sposób zachęca do zapoznania się z marką i jej ofertą.
Ważne jest jednak, aby nadruki na kubkach termicznych były dobrej jakości i charakteryzowały się wysoką odpornością na ścieranie, czy działanie wody. Nie bez znaczenia jest także uszczelnienie, jakie wykorzystuje kubek termiczny z własnym logo. Te elementy decydują o zadowoleniu użytkownika i jego wrażeniu na temat Twojej firmy. Dlatego warto stawiać wyłącznie na sprawdzone gadżety – ich dostawcą jest np. opengift.pl
Kubki termiczne z nadrukiem – 5 najważniejszych właściwości
Zastanawiasz się nad zamówieniem kubków termicznych z własnym nadrukiem? Zanim to zrobisz, sprawdź, jakie elementy powinieneś uwzględnić. Są to między innymi:
kształt,
kolor,
materiał wykonania,
sposób zamknięcia,
pojemność.
Firmy zajmujące się dystrybucją gadżetów reklamowych mają praktycznie nieograniczone możliwości dopasowywania sloganów, czy grafik na wybranym przez siebie produkcie. Ważna jest jednak dostępna w tym celu powierzchnia. Najlepiej sprawdza się kubek termiczny na zamówienie w klasycznym kształcie o pojemności 400-500 ml.
To, co jest najważniejsze w przypadku gadżetów firmowych to nie tylko wysoki poziom estetyki. Kubek termiczny z własnym napisem powinna charakteryzować wysoka jakość wykonania oraz wykorzystanie do jego produkcji najlepszych materiałów. Nie bez znaczenia jest także sposób zamykania i szczelność.
Postaw na neutralny kolor. Najlepiej sprawdzą się warianty czarne, szare, srebrne lub białe. Ważne, aby powierzchnia była jednolita. Dzięki temu nadruki na kubkach termicznych będą zdecydowanie lepiej się prezentowały, a same produkty będą odpowiednie zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn.
Dzięki uwzględnieniu tych wskazówek możesz być pewien, że obdarowana osoba nie będzie wstydziła się korzystać z firmowego gadżetu. W przypadku kubków termicznych wątpliwej jakości niemal pewne jest, że wylądują one schowane głęboko w jakiejś półce lub po prostu zostaną wyrzucone.
Wybierz kubki termiczne z własnym nadrukiem – bądź o krok przed konkurencją
Dobrze dopasowane do potrzeb odbiorcy kubki termiczne z nadrukiem zostaną zauważone przez nowych klientów. Jest to jeden z najlepszych sposobów na skuteczną reklamę o dużym zasięgu przy niewielkich wydatkach. Takie gadżety mogą być idealnym uzupełnieniem do świątecznych prezentów dla stałych klientów lub kontrahentów. Równie dobrze można jednak podarować je jako samodzielny produkt w ramach podziękowania za skorzystanie z oferty. Możesz być wówczas pewien, że dla obdarowywanej osoby będzie to spora niespodzianka, z której na pewno się ucieszy.