Wznowiona została stacjonarna działalność punktów nieodpłatnej pomocy prawnej, które działają obecnie hybrydowo, czyli zarówno stacjonarnie, jak i zdalnie. Termin i formę porady trzeba wcześniej uzgodnić telefonicznie.
15 października br. w Częstochowie rozpoczęła się hybrydowa działalność (zdalna oraz bezpośrednia obsługa) punktów nieodpłatnej pomocy prawnej (NPP) oraz nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego (NPO) we wszystkich lokalizacjach:
* Nr I i II, PUNKT NIEODPŁATNEJ POMOCY PRAWNEJ
Urząd Miasta Częstochowy
ul. Śląska 11/13, lok. 25, 42-217 Częstochowa
* Nr III i IV, PUNKT NIEODPŁATNEJ POMOCY PRAWNEJ
Urząd Miasta Częstochowy
ul. Nowowiejskiego 26, lok. 1, 42-217 Częstochowa
* Nr V i VI, PUNKT NIEODPŁATNEJ POMOCY PRAWNEJ
Urząd Miasta Częstochowy
ul. Nowowiejskiego 26, lok. 2, 42-217 Częstochowa
* Nr VII, PUNKT NIEODPŁATNEGO PORADNICTWA OBYWATELSKIEGO
Terenowy Komitet Ochrony Praw Dziecka
al. Pokoju 12, 42-207 Częstochowa
* Nr VIII i IX, PUNKT NIEODPŁATNEGO PORADNICTWA OBYWATELSKIEGO
VIII Liceum Ogólnokształcące Samorządowe
ul. Worcella 22, lok. 21, 42-202 Częstochowa
W punktach obsługiwane są wyłącznie osoby wcześniej umówione telefonicznie. Jeśli chce się uzyskać nieodpłatną pomoc prawną lub pomoc w zakresie poradnictwa obywatelskiego, w tym nieodpłatną mediację trzeba zadzwonić pod numer: 34 37 07 201 (od poniedziałku do piątku w godz. od 7:30 do 15:30) i umówić termin udzielenia porady. Można wybrać formę udzielenia porady: bezpośrednio w punkcie lub zdalnie, na wizytę powinno się przyjść punktualnie, bez osób towarzyszących.