CEMEX Polska został laureatem VII edycji konkursu „Firma Dobrze Widziana”, organizowanego przez Business Centre Club, pod honorowym patronatem Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej.
Celem konkursu jest promowanie firm prowadzących biznes odpowiedzialny społecznie i szerzących wiedzę na temat społecznej odpowiedzialności biznesu oraz skutecznych metod komunikowania o tej działalności opinii publicznej. CEMEX Polska został laureatem konkursu drugi rok z rzędu.
O tytuł „Firmy Dobrze Widzianej” mogą ubiegać się członkowie Business Centre Club, przedsiębiorstwa prywatne, państwowe lub ich oddziały. Wybór laureatów jest dokonywany na podstawie ankiety konkursowej, która ocenia uczestnika w kontekście spełniania zasad społecznej odpowiedzialności biznesu, przestrzegania zasad równouprawnienia oraz skuteczności metod komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej firmy na temat jej społecznie odpowiedzialnych działań m.in. w dziedzinie ekologii, rynku i działań charytatywnych.
CEMEX Polska od wielu lat realizuje strategię zrównoważonego rozwoju, czyniąc ten aspekt jednym z głównych filarów swojej działalności. W ramach tej strategii firma koncentruje swoje działania w obszarze gospodarczym, środowiskowym, społecznym oraz ładu korporacyjnego. CEMEX Polska za cel stawia sobie dostarczanie produktów i rozwiązań wspierających zrównoważony rozwój miast, stara się minimalizować negatywne skutki działalności w kontekście środowiska naturalnego, stając się liderem w Polsce i grupie CEMEX na świecie w użyciu paliw alternatywnych, a dzięki Fundacji „Budujemy Przyszłość” wspiera rozwój społeczności lokalnych. Firma prowadzi także regularne Dialogi z interesariuszami i pracownikami oraz publikuje Raporty zrównoważonego rozwoju w cyklu dwuletnim.