Skontaktuj się z nami!

Reklama

To jest miejsce na Twoją reklamę

Kontakt

Tygodnik Regionalny 7 dni

Al. Wolności 22 lok. 12
42-217 Częstochowa

Redakcja

tel. 34 374 05 02
redakcja@7dni.com.pl
redakcja7dni@interia.pl

Biuro reklamy

tel. 34 374 05 02
kom. 512 044 894
marketing7dni@gmail.com
redakcja7dni@interia.pl

Edit Template

Znajdź kandydata – część III – Grzegorz Napieralski, Marek Jurek

Wszyscy się zgodzą z tezą, że będzie ciekawie. Zanim jednak wyborcy zdecydują się przy kim postawić ptaszka, warto co nieco – z perspektywy Częstochowy – dowiedzieć się o kandydatach, których znamy jedynie z ekranów telewizyjnych, lakonicznych wypowiedzi radiowych czy przekłamanych informacji z prasy brukowej.Z Tygodnika dowiesz się więcje o osobach, które walczą o fotel prezydencki.W dzisiejszym odcinku: Grzegorz Napieralski, Marek Jurek.

Grzegorz Napieralski – Sojusz Lewicy Demokratycznej

Jakiego własnego wyniku spodziewa się Pan w najbliższych wyborach w
roku 2010?

Nie kalkuluję, walczę o drugą turę. Wierzę w najlepszy z możliwych, wynik.

Najważniejszy element kampanii wyborczej Pana Komitetu Wyborczego, dotyczył będzie…

Polacy są zmęczeni wojną polsko-polską, potrzebna jest uczciwa i poważna lewicowa alternatywa, dla dwóch prawicowych partii, które od pięciu lat toczą ze sobą bezsensowny konflikt. Chcę pokazać, że w Polsce jest Lewica, są politycy, którzy pragną rozwiązywać faktyczne problemy ludzi, którzy patrzą w przyszłość, a nie zajmują się ciągłym rozdrapywaniem przeszłości.

W przypadku sukcesu, proszę wskazać najważniejsze założenie Pana prezydentury.

Chciałbym położyć nacisk na sprawy socjalne, przeciwdziałanie biedzie i wykluczeniu społecznemu, wyższe pensje i emerytury, łatwiejszy dostęp do służby zdrowia, równy dostęp do edukacji, zakończenie polskich misji wojskowych, faktyczny rozdział kościoła od państwa. 

Po jednym słowie, proszę wskazać zalety i wady…

własne: otwartość na ludzi – zbyt duży idealizm.

Bronisława Komorowskiego: dostojność – mały polot i mała błyskotliwość.

Jarosława Kaczyńskiego: cierpliwość w dążeniu do celów – wyrachowanie.

Andrzeja Olechowskiego: umiejętność sprawiania dobrego wrażenia – wyniosłość.

Marka Jurka: ideowy – mało elastyczny, trudny partner do kompromisów.

Waldemara Pawlaka: dobry gospodarz – powściągliwy i małomówny.

Andrzeja Leppera: wielki orator – charakter awanturniczy.  

Jeśli nie Pan, to kto…?

Wierzę w drugą turę, dlatego nie mam kandydata.

Dlaczego region częstochowski ma na Pana głosować, jaka wymierna korzyść z tego faktu płynie dla częstochowian?

Odwiedziłem niedawno Częstochowę. Rozmawiałem z mieszkańcami, powiedzieli mi, że boją się takich pomysłów, jak prywatyzacja służby zdrowia, odpłatność za edukację, czują się wykorzystywani i zbyt nisko wynagradzani w swoim miejscach pracy. Prezydent w swoich kompetencjach posiada prawo weta i prawo inicjatywy ustawodawczej, będę wykorzystywał te narzędzia zawsze, kiedy będzie to w interesie zwykłego obywatela.

Marek Jurek – Prawica Rzeczypospolitej

Jakiego własnego wyniku spodziewa się Pan w najbliższych wyborach w roku 2010?

Przekroczenia progu miliona  głosów.

Najważniejszy element kampanii wyborczej Pana Komitetu Wyborczego, dotyczył będzie…

…praw rodziny.

W przypadku sukcesu, proszę wskazać najważniejsze założenie Pana prezydentury.

Dbałość o rodzinę i jej prawa. Budowa pozycji Polski w Europie i nakreślanie dobrego dla Polski kształtu współpracy europejskiej. Zachowanie waluty narodowej.  Naprawa instytucji życia publicznego.

Po jednym słowie, proszę wskazać zalety i wady…

własne: Nikt nie jest sędzią w swojej sprawie, a moim oponentom wytykać wad osobistych nie będę.

Bronisława Komorowskiego: stateczność i doświadczenie.

Grzegorza Napieralskiego: odwaga i młodość.

Jarosława Kaczyńskiego: inteligencja i upór.

Andrzeja Olechowskiego: wiedza i życzliwość.

Waldemara Pawlaka: spokój i pracowitość.

Jeśli nie Pan, to kto…?

Jeśli inni kandydaci odpowiedzą na to pytanie – ja również.  Wybory mają swoje reguły.

Dlaczego region częstochowski ma na Pana głosować, jaka wymierna korzyść z tego faktu płynie dla częstochowian?

Na aktywnej polityce kulturalnej szczególnie skorzysta Częstochowa – jako europejskie centrum pielgrzymkowe. Polityka praw rodziny i wzmacniania naszej konkurencyjności w Europie stworzy lepsze warunki dla rozwoju miejscowej młodzieży – bez konieczności wyjazdów z regionu.

Udostępnij:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Dołącz do nas!

Zapisz się do Newsletera

Udało się zasubskrybować! Ups! Coś poszło nie tak...
Archiwum gazety
Edit Template

Kontakt

Tygodnik Regionalny 7 dni

Al. Wolności 22 lok. 12
42-200 Częstochowa

Biuro reklamy

tel. 34 374 05 02
kom. 512 044 894
e-mail: marketing7dni@gmail.com
e-mail: redakcja7dni@interia.pl

 
Redakcja

tel. 34 374 05 02
e-mail: redakcja@7dni.com.pl
e-mail: redakcja7dni@interia.pl

Wydawca 7 dni

NEWS PRESS RENATA KLUCZNA
Al. Wolności 22 lok. 12
42-200 Częstochowa
NIP: 949-163-85-14
tel. 34/374-05-02
mail: redakcja@7dni.com.pl

Media społecznościowe

© 2023 Tygodnik Regionalny 7 dni
Skip to content