Skontaktuj się z nami!

Reklama

To jest miejsce na Twoją reklamę

Kontakt

Tygodnik Regionalny 7 dni

Al. Wolności 22 lok. 12
42-217 Częstochowa

Redakcja

tel. 34 374 05 02
redakcja@7dni.com.pl
redakcja7dni@interia.pl

Biuro reklamy

tel. 34 374 05 02
kom. 512 044 894
marketing7dni@gmail.com
redakcja7dni@interia.pl

Edit Template

Z okazji 15 rocznicy istnienia, w każdym numerze Tygodnika będziemy przypominać nasze stare wydania wraz z fragmentami artykułów.

Z okazji 15 rocznicy istnienia, w każdym numerze Tygodnika będziemy przypominać nasze stare wydania wraz z fragmentami artykułów.

Listopad 2010

* „Wspólnie pracujemy na sukces” – autorstwa sg

Stanisław Gmitruk kandydat na radnego Rady Miasta Częstochowy zapytany, jak można osiągnąć sukces, odpowiedział: – Do sukcesu można dojść wieloma drogami, a przede wszystkim dzięki pomocy innych, własnej pracowitości i predyspozycjom osobowościowym oraz dzięki zbiegowi okoliczności, czyli szczęściu”. (…) Najważniejszym wyzwaniem zawodowym dla S. Gmitruka jest praca zawodowa na stanowisku dyrektora Śląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR. W czasie tej pracy zbudował strukturę organizacyjną  Oddziału w całym województwie oraz wdrożył unijne programy dla rolnictwa. Za tą pracę Sejmik Województwa Śląskiego odznaczył Gmitruka „Złotą Honorową Odznaką za zasługi dla województwa śląskiego”.
* „Makabryczna sprawa częściowo do umorzenia” – autorstwa Cezarego Chłąda
Jeszcze miesiąc temu wydawało się, że dochodzenie przeciwko dwóm mieszkankom kłobuckiej  dzielnicy Brody-Malina podejrzewanym o zabijanie psów na terenie swojej posesji i wytwarzanie  z nich smalcu, zostanie umorzone. Jeszcze w tym tygodniu jednak prokuratura okręgowa w Częstochowie ma skierować do sądu akt oskarżenia przeciwko Agacie G. i jej matce.
* „Jasne, że Częstochowa” – autorstwa AK
„Jasne, że Częstochowa” to slogan, który swojemu następcy rekomenduje pełniący funkcję prezydenta Częstochowy Piotr Kurpios. Czy tym hasłem przyszły Prezydent Miasta będzie promował Częstochowę w miejskich kampaniach reklamowych? Decyzję o wyborze hasła promocyjnego Piotr Kurpios podjął w oparciu o konsultacje społeczne i opinie ekspertów. Dotychczas w różnego rodzaju kampaniach reklamowych funkcjonowało hasło „Częstochowa to dobre miasto”. W sierpniu tego roku magistrat postanowił sprawdzić, czy nadal podoba się ono mieszkańcom i rozpisał konkurs na slogan reklamowy.
* „Częstochowska manifestacja ws. in vitro” – autorstwa AK
Przed częstochowska kuria metropolitalną w III Alei NMP odbyła się głośno zapowiada manifestacja zwolenników Janusza Palikota przeciwko presji wywieranej przez Kościół na posłów w sprawie uregulowania in vitro. Huczne zapowiedzi Janusza Palikota nie przełożyły się na frekwencję częstochowian. Na trwającej kilkanaście minut demonstracji pojawiła się niewielka grupka zwolenników Palikota, skandujących jego nazwisko.
* „Co z tym sponsorem” – autorstwa Pawła Zellera
W sezonie 2010 częstochowski Włókniarz występował w rozgrywkach ligowych bez sponsora tytularnego. Odbiło się to nie tylko na dużo słabszym składzie, ale i na sporych długach na koniec sezonu. Wygląda na to, że przyszłoroczne rozgrywki wcale nie muszą być lepsze pod względem finansowym. Włodarze „Lwów” bezskutecznie szukają możnego sponsora, który w znacznym stopniu pokryłby budżet klubu.

Grudzień 2010

* „Tramwaj na Błeszno budzi emocje” – autorstwa AK

Ponad trzystu mieszkańców dzielnicy Błeszno domaga się korekty planów budowy linii tramwajowej w ich dzielnicy. Na to jest już jednak za późno. W grudniu tego roku zostanie zakończony pierwszy etap inwestycji, który pochłonął 30 mln zł. Urzędnicy przypominają, że plan inwestycji był prezentowany i konsultowany z mieszkańcami, ale sprzeciwy się wówczas nie pojawiały. 
* „Szok w trampkach” – autorstwa Renaty R. Klucznej
Klub Sportowy „Skra” domaga się od Skarbu Państwa odszkodowania za teren, który kiedyś został uwłaszczony przez wojewodę częstochowskiego, a potem sprzedany i przekazany obecnej Akademii Polonijnej w Częstochowie. – To naprawdę bardzo skomplikowana sprawa. Nie mogę jeszcze powiedzieć, jaka będzie nasza odpowiedź na pismo „Skry”, w którym klub proponuje wypłatę odszkodowania w formie polubownego załatwienia sprawy, czyli poza drogą sądową – informuje biuro prasowe wojewody śląskiego. Niebawem upłynie 20 lat, a sprawa w dalszym ciągu trwa i chociaż chyba jest bliżej niż dalej, końca jeszcze nie widać.
* „Nowy prezydent odpowiada” – autorstwa Renaty R. Klucznej
5 grudnia odbyła się II tura wyborów samorządowych, w Częstochowie decydująca rozgrywka rozegrała się pomiędzy Izabelą Leszczyną z Platformy Obywatelskiej a Krzysztofem Matyjaszczykiem z SLD. Niestety w porównaniu z I turą – frekwencja 39,64 proc., częstochowianinie niechętnie brali udział w głosowaniu. Do urn poszło 24,77 proc. uprawnionych do głosowania. Wybory wygrał Krzysztof Matyjaszczyk, z wynikiem 70,89 proc. głosów poparcia, czyli poparło go 33 696 częstochowian. Na 134 obwody do głosownia jedynie w trzech komisjach zwyciężyła kandydatka Platformy Obywatelskiej, między innymi w areszcie śledczym. „Co zadecydowało o pańskim sukcesie wyborczym?” – Częstochowianie chcieli zmiany, a ja jestem gwarantem prawdziwej zmiany. Nie jestem uwikłany w żadne zależności i układy, mogę rozwijać miasto w sposób nieskrępowany. To było główne przesłanie mojej kampanii i to zadecydowało o zaufaniu wyborców.
* „Prezydent i jego zastępcy” – autorstwa WS
Mirosław Soborak i Przemysław Koperski zostali mianowani nowymi wiceprezydentami Częstochowy. M. Soborak zajmie się w naszym magistracie sprawami gospodarczymi, a P. Koperski będzie zajmował się kwestiami związanymi ze sprawami społecznymi, ze szczególnym uwzględnieniem walki z bezrobociem.

Udostępnij:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Dołącz do nas!

Zapisz się do Newsletera

Udało się zasubskrybować! Ups! Coś poszło nie tak...
Archiwum gazety
Edit Template
Materiały audio
Materiały wideo

Kontakt

Tygodnik Regionalny 7 dni

Al. Wolności 22 lok. 12
42-200 Częstochowa

Biuro reklamy

tel. 34 374 05 02
kom. 512 044 894
e-mail: marketing7dni@gmail.com
e-mail: redakcja7dni@interia.pl

 
Redakcja

tel. 34 374 05 02
e-mail: redakcja@7dni.com.pl
e-mail: redakcja7dni@interia.pl

Wydawca 7 dni

NEWS PRESS RENATA KLUCZNA
Al. Wolności 22 lok. 12
42-200 Częstochowa
NIP: 949-163-85-14
tel. 34/374-05-02
mail: redakcja@7dni.com.pl

Media społecznościowe

© 2023 Tygodnik Regionalny 7 dni
Skip to content