Częstochowski magistrat poinformował, że w dniach od 22 do 24 września, w związku z koniecznością przeprowadzenia prac remontowych, w Urzędzie Miasta Częstochowy nie będzie możliwości załatwiania spraw związanych z dowodami osobistymi.
Wstrzymanie obsługi interesantów związane jest z zaplanowanym remontem regałów, w których przechowywane są koperty osobowe mieszkanek i mieszkańców. Całkowity demontaż mebli wymusza jednocześnie przechowanie i zabezpieczenie na czas remontu dokumentów zawierających dane osobowe na terenie sali obsługi interesantów. Z tego względu wejście osób z zewnątrz do tej sali nie będzie możliwe.
W dniach 22-24 września nie będzie więc możliwości załatwienia następujących spraw:
* złożenie wniosku o wydanie dowodu osobistego,
* odbiór dowodu osobistego,
* nadawanie PIN-ów do warstwy elektronicznej dowodu osobistego,
* zgłoszenie zawieszenia i cofnięcia zawieszenia certyfikatów w warstwie elektronicznej dowodu osobistego,
* zgłoszenie utraty dowodu osobistego oraz zgłoszenie nieuprawnionego wykorzystania danych osobowych,
* wydawanie zaświadczeń z akt dowodów osobistych,
* udostępnienie danych z rejestru dowodów osobistych oraz dokumentacji związanej z dowodami osobistymi.
Na czas trwania prac remontowych (czyli dni 22, 23 i 24 września) nie są prowadzone zapisy interesantek i interesantów. W tych dniach pracownicy Referatu Dowodów Osobistych i Ewidencji Ludności będą udzielać informacji pod numerem telefonu 34/370 77 61.
Urząd Miasta przeprasza za utrudnienia i zachęca do zaplanowania wizyty w referacie w innym terminie.